Beeldscherm valt weg net voor het inloggen van windows!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hee,

Ik heb sinds een tijdje een pc staan die het niet meer deed..
Het beeldscherm valt telkens opnieuw weg net voordat je gaat inloggen bij windows.. Hij geeft geen signaal meer naar de pc soortvan.. Het lichtje op je beeldscherm wordt ook oranje in plaats van groen..
Ik heb toen ERD commander gebruikt maar dat helpte ook niet..

Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het hij het wel.. 1 keer..
Hij is 1 keer opgestart en nu is het weer precies hetzelfde verhaaltje..
Wat moet ik doen? En wat is dit..

(Ik ben niet echt heel goed met pc's, en heb er niet veel verstand van.. dus legt uit alsof je het tegen een kind van 10 heb :rolleyes: )

alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Nou, ik zal het rustig uitleggen:D

Nu je Xp er opnieuw hebt opgezet weet je zeker dat het niet aan je software ligt, maar misschien iets los in je computer.

Snap je'net

Nou, ik zal het rustig uitleggen:D

Nu je Xp er opnieuw hebt opgezet weet je zeker dat het niet aan je software ligt, maar misschien iets los in je computer.

Snap je'net

Ja, dat klopt.. xD

Zou het ook kunnen dat er iets gewoon kapot is? (En zo ja, wat zou dat kunnen zijn?)

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik zou als ik jouw was alles even uitbouwen dan zo kaal mogelijk de nodige hardware gebruiken en dan kijken wat hij doet.

Modag

En zo kaal mogelijk is?

Voeding, moederbord, harde schijf, videokaart?

want als dat zo is dan doet hij nog steeds hetzelfde..

Ik heb ook de videokaart eruit gehaald, stofvrijgemaakt en teruggestopt maar toen ik de pc aanzette begon die te piepen.. en na een tijdje viel die uit, en gaat niet meer aan.. volgens mij heb ik het aardig verkloot.. Iemand nog suggesties?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan