Beeldscherm valt weg Toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorikabspoel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Hoi ik ben in het bezit van een toshiba tecra 8100
Nu is het zo dat het beeldscherm om de paar seconden /minuten weg valt.
Als ik dan op het kleine knopje druk dat onder bij het scherm zit ,springt het scherm weer aan.
En ik heb sterk het idee dat de schakelaar niet het probleem is.
Kent iemand dat probleem?
mvg Jorik

Idem, dito hier met Tosh Tecra 8100... Het ligt inderdaad niet aan het knopje... de kabel naar het beeldscherm, welke door het scharnier loopt heeft een probleem of het voorschakelapparaat van het backlight [de verlichting achter het scherm] is [bijna] aan z'n eind........

Reparaties aan laptops zijn in de regel prijzig, tenzij je een "mannetje" kent.... maar ik heb geen contact gehad met de dealer over precieze reparatiekosten... Hun "schot voor de boeg" was: reken op zo'n € 150 - € 200....
Als het beeldscherm in een bepaalde positie staat en ik blijf er verder af, blijft het ding het doen [wel een gemier om die "positie" te vinden] Die Tosh is natuurlijk al redelijk "gedateerd".... je kunt je afvragen of repareren sowieso nog de moeite is... Je kunt er ook een losse monitor aan knopen [hangt bij mij aan m'n docking station], dan kun je hem nog prima gebruiken....

Ik meld het toch maar even voor alle zekerheid.
Je hebt toch wel rekening gehouden met de energiebesparende functie dat het beeldscherm automatisch uitschakelt na een ingesteld aantal minuten, als je even niet werkt op je laptop?
Het zal wel niet omdat je erbij vermeld dat het ook om de paar seconden gebeurt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan