beeldscherm valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingeborg 1

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Als ik aan het downloaden ben ik zal het programma maar niet noemen, en ik wil een spel spelen als ik dan even bezig ben valt me beelscherm weg, ik moet me computer dan opnieuw opstarten, en dan doet ie het weer,

Ik heb een een radeon 9800 en ik heb de videokaart net geupdate omdat me computer aangaf dat ik de kaart moest updaten, wat ook niet echt nodig was volgens mij,

iemand enig idee hoe dat komt

Wanneer je hier last van hebt sinds die update, zou ik de "oude" drivers maar weer terugzetten lijkt me.

Fonz

Het kan zijn dat je last hebt van straling van andere hardware. Als dit te dicht bij je scherm staat kan dit gebeuren. Dus boxen, webcam, muisstation enz. van je monitor verwijderen.

Check de temperaturen van je ps is en de spanningen van je cpu

Geplaatst door Ritasarani
Het kan zijn dat je last hebt van straling van andere hardware. Als dit te dicht bij je scherm staat kan dit gebeuren. Dus boxen, webcam, muisstation enz. van je monitor verwijderen.

Er staat alleen een boxje naast ik zal het eens proberen bedankt voor de tip

heb je ook wel is geprobeert om het beeldsgerm uit te zetten en later weer aan t zetten?
**als hij het dan weer doet, dan heb je gwoon een nieuw beeldsgerm nodig lijkt mij.

en dat er 1 box naast staat lijkt me sterk dat dan het beeld sgerm het niet meer doet (ik heb ook gwoon 1 box, 1 cam en een ontvanger + oplader voor me muis er digt bij staan en maakt nix uit)

**als het beeldsgerm dan zwart blijft, dan zou ik zeggen dat het vanaf de software komt, niet van de hardware.

[ .. >> kevin << .. ]

Nee het heeft niets met het beelscherm te maken omdat het een tft scherm is

waar het mee te maken heeft weet ik ook nog steeds niet

ben het nog aan het uitzoeken

als hij gewoon aan blijft staan en dan een zwart sgerm....dan moet het aan software liggen.

en wil je voor mij...en/of meer helpers dit even doen:
dan moet je de tijd is opmeten vanaf het moment dat je pc opgestart is tot dat hij uit gaat. als dat elke keer op ongeveer de zelfde tijd is dan weet ik miss wat het is

[ .. >> kevin << .. ]

Het gebeurt eigenlijk alleen als ik films aan het downloaden ben, en dan tegelijkertijd een spel aan het spelen ben (bijv roller coaster2),

het lijkt wel of ie te zwaar beladen wordt op een of andere manier

ik heb een radeon 9800 een goede videokaart ik snap het niet

maar als je het dus zo is dat elke keer je pc of beeldsgerm na bijv. 30 min. uitgaat, komt dat waarsgijnlijk door een instelling die met energie besparing te maken heeft....darom wou ik dat (>uit mij vorige bericht) weten

[ .. >> kevin << .. ]

nee dat is niet zo het is wat anders, ik denk dat de videokaart te (warm) wordt of zoiets??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan