beeldscherm valt weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat46
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
hoi

heb een lcd fuijtsi siemens model 700p beeldscherm als ik pc opstart komt er 1 sec beeld daarna even niets tot xp opstartschermpje die ook 1 sec daarna niets tot welkomscherm weer 1 sec daarna niet tot weer alles klaar is 1 sec daarna niks meer zet je scherm uit en aan krijg je 1 sec beeld daarna niets.heb er altijd gewoon beeld op gehad en er is niks veranderd.
heb er een andere video kaart ingedaan maar doet nog niks.
pc werkt wel met ander gewoon beeldscherm.

groetjes
cat

hoi,

dat zal ik dan nog moeten proberen maar op onze oude pc gaat kan ie niet aangesloten worden.

zou het scherm dan kapot zijn of zou er nog een andere mogelijkheid bestaan.
kun je zo n scherm ook door laten meten of zo?

groetjes cat

Hoi,

Ik denk dat hij dan defect is maar om dat zeker te weten probeer hem is op een andere pc.

Modag

ja dat moet ik dan maar doen
dan zal ik toch een ander scherm moeten kopen was ik al bang voor hij is pas 2 jaar oud dus vond t wel erg snel

je foort t nog of ie t ergens anders wel doet

bedankt

groetjes cat

Hoi ,

Eerst kijken, en je zou ook nog even bij de plaatselijke computerwinkel kunnen informeren of hun daar mischien ervaring met die klacht .Wel vooraf prijsopgave vragen.
Misschien een kleinigheidje maar ik wacht af op je bericht.

Modag

Laatst bewerkt:
Hallo

Vermoedelijk is enkel het invertortje v/d "backlight" defekt " hoogspanningstransfo ....

Indien je veel geluk hebt : enkel de s.m.d. zekering op het printplaatje ....

Te controleren d.m.v. multimeter , ... indien al het voorgaande voor u chinees is ... laten controleren door iemand met de nodige technische kennis .

Peter

ok
dank je dus waarschijnlijk kan ik t beste er even mee naar my com of die kunnen dat misschien ook zien?

cat

Hoi,

Ja kan je doen neem wel een mee wat VDK_P schreef dan kan alvast vragen wat het ongeveer gaat kosten.

Modag

hoi,

het is opgelost

ik heb helpdesk gebeld van fuitsi siemens en wat bleek hij was pas 21/2 jaar oud en er was nog garantie op dus hij word gratis en voor niets omgeruild
goeie service dus
wist daar niets vanaf tot iemand er mij op attendeerde
heb serialnr eerst ingetoetst op hun site en toen stond er 3 jaar garantie

bedankt voor de hulp

groetje
cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan