Beeldscherm valt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wumbo

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Beeldscherm valt weg (niet van de tafel =P)

telkens al ik bijvoorbeeld een spel doe bijvoorbeeld world of warcraft of Gta valt na 30 min of 1 uur verschillend mijn beeldscherm weg hij word zwart en doet niks meer ik denk dat dit aan de videokaart licht. zou dat kunnen? =S

Laatst bewerkt:
Geeft het beeldscherm dan nog wel meldingen? "Going to sleep" bijvoorbeeld.

Het zou kunnen dat of je videokaart of je beeldscherm oververhit raakt en daarom automatisch uitschakeld.

Cotje

nee het geeft geen melden het beeldscherm valt weg maar het lampje wat normaal brand begint te knipperen bij mijn vorige beelscherm had ik dat ook en nu ook bij deze

Dan dus waarschijnlijk de videokaart.

Als je het echt zeker wilt weten moet je even bij een kennis een videokaart lenen, deze inbouwen en kijken of het probleem dan inderdaad weg blijft, maar alles lijkt erop dat de videokaart defect is.

Cotje

soms is het ook gewoon dat als ik de computer opstart dat het beeldscherm ook gwn niet doet en dan doe ik de computer weer even uit probeer het na een uurtje nog eens en dat doet die het welweer

Heb ongeveer het zelfde gehad, toen ik gewoon rustig zat te msne bleef het beeld hangen daarna deed het beeld niks meer ook met een ander scherm niet meer. Video kaart bleek kapot, dus waarschijnlijk bij jou ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan