Beeldscherm van Laptop doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

driekje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Hallo,

Ik zat vanavond achter mijn laptop die op de accu draaide. Ik sloot de adapter aan, draaide me om en het beeldscherm deed het niet meer. Vervolgens heb ik de laptop een aantal keer gereset maar het beeldscherm blijft zwart. Ik kan wel horen dat windows (vista) opstart.
Ook heb ik al geprobeerd een extern beeldscherm aan te sluiten en dus ook de toets combinatie Fn+F3 geprobeerd. Ik weet niet meer wat ik moet doen :(

Laptop:

Ahtec SenseFX90
2,2ghz Core 2 duo
2gb Ram
Nvidia GeForce 8600GT (geloof ik, weet ik niet zeker)

Hallo,

Ik zat vanavond achter mijn laptop die op de accu draaide. Ik sloot de adapter aan, draaide me om en het beeldscherm deed het niet meer. Vervolgens heb ik de laptop een aantal keer gereset maar het beeldscherm blijft zwart. Ik kan wel horen dat windows (vista) opstart.
Ook heb ik al geprobeerd een extern beeldscherm aan te sluiten en dus ook de toets combinatie Fn+F3 geprobeerd. Ik weet niet meer wat ik moet doen :(

Laptop:

Ahtec SenseFX90
2,2ghz Core 2 duo
2gb Ram
Nvidia GeForce 8600GT (geloof ik, weet ik niet zeker)

gewoon bellen voor garantie, hier kun je verder niets aan doen....helaas.:confused:

algemeen bekend probleem met ACERS.

Ik heb er zelf ook 1, een prima laptop , maar het beeldscherm geeft vaak problemen.
Waarschijnlijk is het contactje kapot en zal vervangen moeten worden

Terug naar de winkel voor reparatie dus :confused::rolleyes:

Hoi,

Ik heb ook een probleem met mijn LCD scherm van mijn laptop, nadat ik deze opnieuw heb opgestart bleef het primaire scherm spontaan uit.
Ik heb een 2e scherm aangesloten om te kijken of deze wel doet en dit scherm wordt wel normaal aangestuurd.

Als ik op mijn laptop de FN knop bedien om van beeldscherm te wisselen gebeurd er op het primaire scherm niets buiten dat er een zoemend geluid verdwijnt, bij een 2e keer bedienen van deze FN knop werk het secundaire scherm weer en het gezoem is er ook weer.

Ook bij het opstarten wordt het secundaire scherm automatisch gekozen, bij aparaatbeheer zie ik maar 1 scherm staan.

Wie kan me verder helpen om toch weer beeld te krijgen?

Acer Aspire 1700
P4 2.44Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan