beeldscherm vertoont een beetje groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
hallo

heb vandaag bij de computerboederij een dell optiplex 755 gekocht

helemaal blij gelijk xp erop gezet

maar nu komt het probleem

vanaf het begin van de setup van xp begint mij beeldscherm beetje groen beeld te tonen opzich niet erg maar wel irritant

heb bij de beeldscherm en bij xp zelf te kijken of ik het probleem op kon lossen maar geen geval

wat heb ik gedaan

stekker (vga kabel) eruit gehaald (nog steeds niks
drivers geinstallerd (nog steeds niks)
opnieuwe gestart (ook niet )

zou het kunnen dat mij beeldscherm kapot gaan of niet er moet een zsm een oplossing komen

alle antwoorden staan open

mvg mark

Kun je via de setup van het beeldscherm de kleuren per kleur instellen?
Daar zou ik het eerste naar kijken.
Meestal een kwestie van een van de knopje van de monitor langer vast houden en dan met pijltjes toetsen door de menu's gaan.

Levert dat niets op?
Heb je de mogelijkheid om je scherm eens op een andere computer aan te sluiten en om een ander scherm op die van jou?
dan weet je of het aan jou scherm of pc ligt.

Succes ermee.

er moet een zsm een oplossing komen

Je begrijpt, er moet helemaal niets. Wij proberen je te helpen zonder te moeten.
Ik raad je aan je beeldscherm eens op een andere pc/laptop aan te sluiten om e.e.a. uit te sluiten. Bv. je videokaart. Als hij op een andere machine dezelfde symptonen vertoond, dan mag je ervan uitgaan dat je scherm aan vervanging toe is:confused:

heb de beeldscherm op een andere pc gedaan en daar is hij ook groen te zien en ik had nog een acer beeldscherm liggen kijken wat ie op de dell deed en daar had ik geen last meer van helder beeld dus ik denk dat de beeldscherm aan het overlijden is want op de andere pc is hij ook te zien en ook op een andere poort

Duidelijk dus.
Fijn dat de vraag is opgelost, zet hem in de blauwe balk bovenin alszodanig:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan