Hallo experts,
wellicht moet ik me schamen maar ik kom er echt niet meer uit, het volgende is er aan de hand:
we hebben twee Dell-computers, Pentiums III, XP Professional. Een van de twee had een beeldscherm dat steeds 'gelig' werd. Die hebben we weggegooid en via een collega een andere CRT 17 inch monitor gekregen.
Aangesloten.
Tot aan het opstarten van Windows een haarscherp beeld maar daarna zwart.
Daarom monitor van andere computer (ook Dell, zowel computer als beeldscherm) aangesloten, zelfde verschijnsel.
Opgestart in VGA-modus (via F8 in opstartscherm)
Verscheidene Dell drivers 1 voor 1 gedwonload en geherstart.
Geen verschil
Nvidia (videokaart) downloads geporbeerd
geen resultaat:shocked:
beeldscherm/eigenschappen/advanded de optie plug & play aangeklikt
nog steeds geen verschil.
Ik zie vast iets stoms over het hoofd, alvast bedankt:thumb: voor diegene die me daar liefst zo pijnloos mogelijk op wijst... :love:
wellicht moet ik me schamen maar ik kom er echt niet meer uit, het volgende is er aan de hand:
we hebben twee Dell-computers, Pentiums III, XP Professional. Een van de twee had een beeldscherm dat steeds 'gelig' werd. Die hebben we weggegooid en via een collega een andere CRT 17 inch monitor gekregen.
Aangesloten.
Tot aan het opstarten van Windows een haarscherp beeld maar daarna zwart.
Daarom monitor van andere computer (ook Dell, zowel computer als beeldscherm) aangesloten, zelfde verschijnsel.

Opgestart in VGA-modus (via F8 in opstartscherm)
Verscheidene Dell drivers 1 voor 1 gedwonload en geherstart.
Geen verschil

Nvidia (videokaart) downloads geporbeerd
geen resultaat:shocked:
beeldscherm/eigenschappen/advanded de optie plug & play aangeklikt
nog steeds geen verschil.
Ik zie vast iets stoms over het hoofd, alvast bedankt:thumb: voor diegene die me daar liefst zo pijnloos mogelijk op wijst... :love:
Laatst bewerkt: