Beeldscherm video problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eltommo

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Ik had een tijdje geleden problemen met windows,
dus herinstalleerde deze.

Mijn eerste probleem hierbij was dat hij niet alles eraf kon smijten en kreeg men pc ook niet zover om direct te booten vanaf de CD-Rom.
Toen hij dan opstarte wou hij mijn partititie niet verwijderen omdat er bestanden opstonden die hij nodig had. (Dat kwam hij alleszins melden)
Ik Besloot dan maar voor even door te werken en gewoon windows te herinstalleren en te w88 op een oplossing.

Nu Heb ik ook het probleem dat mijn scherm niet meer werkt zoals vroeger.
Ik heb geen speciale videokaart, hij werkt via men Ram-Moederbord, ik weet het niet.
Maar dingen die hij vroeger kon, kan hij nu opeens niet meer. Bv.: Een spelletje spelen -> geeft foutmelding ivm beeldscherm.

Ik heb windows dan weer geherinstalleerd, d8 dat het misschien aan de installatie lag, maar niet...

Ik denk dat dit misschien aan de driver ligt, misschien is deze er niet meer (verwijdert door herinstallatie).
Maar er was geen installatie CD-Rom bij mijn scherm dus ik weet niet wat te doen.

Hopelijk kunnen jullie hier mij op een of andere manier helpen!

Greetz
Tom~

je video driver zal wel op de cd van je moederbord zitten omdat je video onboard is en je geluid zal het dan ook wel zo zijn,dus even op de cd van moederboard kijken

Wel, ik heb hier dus een cd van gekregen.
Ik heb pc gekocht en moest gewoon Windows installeren en het was klaar.

Maar beeldscherm doet dus raar.
Ik ben ook tot vastelling gekomen dat ik zogezegd geen 3D kan afspelen.
Maar vroeger ging dit dus wel.

Alles werkt zoals het hoort buiten mijn scherm dus :confused:

Enig idee of ik misschien een programma ergens kan vinden die gegevens van alles kan laten zien, of een juist driver voor mij kan vinden?

Greetz
Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan