beeldscherm word heel helder als ik een game start

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Besturingssysteem
Fijnste
Office versie
Doen we nie aan
Mijn beeldscherm word heel helder als ik een game start het is allemaal begonnen met de game call of duty.
daarvoor deed ie het nog gewoon goed. ik snap hier niks van.

het is een laptop met 15.4 wxga acer crystalbrite lcd 8ms/220 nits.
maar het zit em misschien in de software want als ik druk op naar standaardinstellingen gaat ie weer naar heel helder. hoe kan ik
dit veranderen

dus ik start een game beeld word heel helder ik ga terug naar bureablad is ook heel helder dan zet ik het weer terug naar naar normaal en dan weer game openen dan gaat ie weer op heel helder

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de berichten samen gevoegd omdat er nog niemand op gereageerd heeft. Indien je nog informatie wilt toevoegen kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken.

eeh ik heb geen acer empowering meer doordat ik mijn laptop heb upgedated naar windows 7

Dan loont het mogelijk om naar een dergelijke instelling in de configuratie van de (onboard?)videokaart te kijken.
Intel, Nvidia, of ATi

start de game op waar het bij begonnen is ga naar instelingen en zoek naar het woord gama ofzo en zet dat lager

als je nvidia hebt kies dan voor instelling: bureaubladkleurinstellingen aanpassen - andere toepassingen regelen kleurinstellingen
ati: kies voor modus prestatie, en zet automatische helderheid/vari- bright op uit.

ik heb intel maar het helderheid probleem is nu weg maar nu veranderd de pc de hele tijd de resolutie van het scherm dan staat het heel ver ingezooomd.

en ja hoor ik start call of duty weer en het is weer heel helder. en ik kan de gama niet veranderen bij het spel. heb gama algemeen veranderd maar gaat weer terug naa het spel. en ik heb hetzelfde spel ook op andere pc gedaan en daar deed ie dit niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan