beeldscherm wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
2
Vanmorgen deed ik mijn computer aan en ik kreeg een melding dat er nieuwe hardware was gevonden. (raid tool) De software was nergens te bekennen. vervolgens bleek dat de weergave op het beeldscherm 6 keer zo groot is als normaal. Via het configuratie scherm heb ik van alles geprobeerd maar mijn beeldscherm wordt niet herkend. De oorzaak ia waarschijnlijk het volgende:
Gisteren heb ik zitten rotzooien op de computer en meerdere acties gedaan. Ten eerste heb ik een windows update toegeslaten daarna het Via raid tool verwijderd omdat deze vaak een fout melding gaf terwijl het al een jaar niet in gebruik was. Daarna heb ik mijn schijven gedefragmenteerd. Ook ben ik bezig geweest om mijn skype kwaliteit te verbeteren. (niet gelukt overigens) Inkomend geluid is goed maar uitgaand is bijna onverstaanbaar door gezoem en omgevingsgeluid.
Nu weet ik niet meer wat en hoe ik het moet herstellen.
Kan iemand mij helpen?
piepke
 
in het help menu zit de optie systeem herstel.gebruik deze eens,als je systeem herstel tenminste niet gedeactiveerd hebt.
 
als je opstart gelijk of F5 / F8 drukken en met de pijltjes toets navigeren naar de laatste instellingen die goed werkte, .enter klikken en hopen maar.

ander opstarten in veilige modus en systeemherstel doen.

suc6
 
bedankt! probleem opgelost.

Bedankt! Zit ik alleen nog met het feit dat ik skype niet goed kan gebruiken omdat er teveel omgeving gezoem is op de voorgrond en mijn stem klinkt alsof het vanuit een andere kamer komt. Hebben jullie daar ook raad voor?
Piepke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan