Beeldscherm wordt zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiepke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2010
Hallo,

Ik heb een HP pavillon en linksboven zit een knopje, hiermee kun je het scherm wegklikken indien gewenst. ( weet even niet hoe dat knopje heet).
Nu wordt mijn beeldscherm zwart en als ik dat knopje indruk komt er voor een seconde weer beeld. Heb resolutie en alles al verminderd maar niks werkt...
Ben ook echt geen held met de pc moet ik zeggen maar vreemd is wel dat als ik dat knopje indruk het beeld heel kort verschijnt.

Wat is hier aan te doen?

Groeten.

Huh...? :shocked:

Ennehh... waar zit dat knopje dan precies? op je toetstenborb? Ergens in het beeld? Of ergens fysiek op de monitor? Staat er een icoontje op? En waar gebruik je dat knopje dan voor?

Op multi-media toestenborden wil er nog wel eens een knopje zitten om de hele pc in de slaapstand te zetten. Meestal staat er dan op dat knopje een icoontje dat lijkt op een halve maan. Bedoel je dat soms?

Is het probleem dat je geen beeld hebt als je op dat knopje drukt of enkel beeld als je op het knopje drukt?

Bij het eerste is de oplossing om niet meer op het knopje te drukken. :)

Het zit rechtsboven, stukje naast de F toetsen.
Als ik het niet indruk heb ik geen beeld, maar als ik het indruk dan heb ik circa 1/2 a 1 seconde beeld en niet langer.

Wat ik nu dus doe is het indrukken, snel kijken, beeld weg, weer indrukken, weer snel kijken etc etc. Om gek van te worden.

Het knopje kan, volgens mij, gebruikt worden als je je beeld tijdelijk weg wil klikken. Tenminste voorheen (gebruikte het nooit)als je erop drukte dan kreeg je zwart beeld en als je er weer op drukte weer normaal beeld.

Kan je er een ander scherm op aansluiten?

't Moet grappig zijn om u bezig te zien. :p

Een mogelijk verbetering is zo een popje kopen die, eens je die aantikt, een heen-en-weer gaande beweging maakt. Plaats dit tegen dat knopje en je moet maar om de 10 minuten eens tegen het popje tikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan