beeldscherm zwart na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

doublemind

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
hallo allemaal,

om maar te beginnen met het probleem. vanochtend heb ik mijn computer aangezet toen deed alles het gewoon. een half uur later heb ik hem uitgezet en verplaatst en alles weer aangesloten. toen ik de computer opnieuw opstarte krijg ik geen beeld. het enigste wat ik zie is het Windows logo met de laadbalkje eronder normaal hoor je dan door te gaan waar je kan inloggen. maar nu gaat het beeldscherm op zwart zelfde kleur als die uit staat. het lampje van het beeldscherm is oranje en bij het laden groen.

mijn videocard is wel erg heet zo heet dat je hem niet kunt vastpakken. ik heb alle stekertjes goed aangesloten. ik kan wel opstarten met safe mode. heb de resolutie al op het laagste gezet maar dit heeft geen succes gehad.

heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Heb je de fans van de videokaart en andere fans) al stofvrij gemaakt?
Dmv een stofzuiger of perslucht

ja heb deze schoongemaakt maar begrijp niet waarom er geen beeld word weergegeven na het opstarten. want kan de computer niet gebruiken terwijl ik die wel nodig heb. een half uur ervoor deed hij het nog

je hebt het over een verplaatsing?
Heb je hem afgesloten op de juiste manier, of gewoon door de kabels eruit te trekken?

ik heb het gewoon normaal gedaan nu heb k er een andere video card in gedaan en doet hij het zoals anders alleen is de video card slechter. betekent dit dat mijn video card kapot is want na opstarten komt er in beeld te staan NO SIGNAL en lampje word oranje . kan mijn video card verbrand zijn? omdat hij zo warm is kan ik hem niet normaal beethouden is het mogelijk om de video card te repareren ?

Laatst bewerkt:
Je videokaart word dus ernstig overhit...
Ik denk dat je beter een nieuwe kan kopen, dan dat je gaat proberen te repareren

Tenzij anderen hier iets p te verbeteren hebben...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan