Beeldscherm zwart!!! na plaatsen geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwartel

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2002
Hoi,

Ik heb de pc van mijn zoon voorzien van 512 MB geheugen, was eerst 128 MB geheugen. Na het plaatsen van deze geheugenkaartjes, bleef zijn beeld zwart. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb geprobeerd te resetten, maar dat lukt ook niet.

Kunnen jullie mij helpen, please?:confused:

Hoor je beepjes bij het opstarten ?? Plaats even het oude geheugen terug, en probeer nog eens. Welk mobo??

eerst hoorde ik een lange piep 2 x achter elkaar, ik heb ook de oude geheugen weer terug gezet, geen sjoege! En het systeemkast is ook niet uit te zetten, alleen als ik de stekker eruit doe. Ook resetten helpt niet.

Video kaart aan geraakt??Kijk eens of alles nog goed is aan gesloten!

kwartel zei:
Wat bedoel je overigens met mobo?

Dat staat voor motherboard. Maar doen eens wat Bandit gezegd heeft, want alles wijst nu in die richting.

videokaart zit goed vast en wat me wel opviel is dat de geheugenkaartjes nogal los zit, hoort dat zo, of moet het "vastgeklikt" worden?

hoe weet ik dat? Misschien zitten ze wel verkeerd om... ik zal eens kijken...

momentje...

Die kan je niet verkeerd plaatsen, maar wel GOED aandrukken en vastklikken.

ik heb alles goed aangedrukt en vastgeklikt, maar het beeld blijft zwart. Ook resetten lukt niet... net of de aan-uit knop vastzit...

kwartel zei:
ik heb alles goed aangedrukt en vastgeklikt, maar het beeld blijft zwart. Ook resetten lukt niet... net of de aan-uit knop vastzit...

Haal de Celknoop batterij er eens een kwartier uit ,Wel ook je stekker uit het Stocontact
En je oude geheugen er in doen .
Probeer nog eens

geprobeerd, celknoopbatterij eruit een kwartier en oude geheugen erin, geen beeld, het blijft zwart ook de aan-uit knop gaat niet uit. Dus ook niet te resetten...

Voeding overleden!?
Videokaart stuk!?

Zit kabel wel op de Monitor/Videokaart

Laatst bewerkt:
dan moet ik kijken of het de videokaart is, eerst maar eens een andere videokaart halen...

Toch nog bedankt voor jullie adequate hulp, al heeft het niet echt geholpen... we wachten het wel af... Morgen maar weer eens proberen met een ander videokaart.

Lange Pier zei:
<strike>Met jouw enorme ervaring zou dat dan toch niet mogelijk moeten kunnen zijn, ach, ik zie het al, je komt van Mars, vandaar.:thumb:
En met een hamer past alles.</strike>

Met een ddr reepje zul heel hard moeten drukken, dan lukt je dat wel, maar met een sd reepje lukt dat ( vrijwel ) niet, of je moet wel hele gare bankjes op je bord hebben.

Zelfs met een DDR lukt dat niet, tenzij, zoals zegt een zware hamer. :D

En nu ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, we zitten al aardig off topic

Laatst bewerkt door een moderator:
Lil sam,

Ben jij nu zo obstinaat of gewoon tegendraads.
Er word al verschillende keren gezegd dat het niet kan.
Ook niet met een schuttle pc.
Ook zou ik je willen verzoeken om gewoon een normaal lettertype te gebruiken en je mede forum gebruikers niet zo neer te halen met je bewoording.
Hou het gezellig hier en leer van elkaar.:)

Gefeliciteeerd Vanzwam. K word natuurlijk weer zoals gewoonlijk Gebanned.

Maaar het kan gewoooooooon. LOL:evil:

Lil_Sam,

Voordat je iemand beschuldigd moet je wel zeker weten of die persoon dat ook heeft gedaan.
En je hebt nu een PB van mij ontvangen...lees die eens.....denk dan na.....en dan.....:)
maar dit gaat wel erg off-topic.
Ik zal de beheerder van dit topic vragen om de onzin eruit te halen.

puppie zei:
Lil_Sam,

Voordat je iemand beschuldigd moet je wel zeker weten of die persoon dat ook heeft gedaan.
En je hebt nu een PB van mij ontvangen...lees die eens.....denk dan na.....en dan.....:)
maar dit gaat wel erg off-topic.
Ik zal de beheerder van dit topic vragen om de onzin eruit te halen.

Dank je :thumb:

Oh ja, ook mijn antwoorden op Lil_ sam uiteraard, wordt het weer een beetje zuiver.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan