Beeldscherm zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimert

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Hey,
mijn HP Pavilion F1703 beeldscherm doet sinds vanochtend raar. Wanneer ik mijn computer een beeldscherm aanzet zie ik ongeveer een halve seconden het logo van de computer waarna het beeldscherm zwart wordt. Wanneer het laden van Windows dan begint laat het beeldscherm dit weer erg kort zien en gebeurt hetzelfde. Dit gebeurt ook wanneer het accountscherm start en wanneer je het beeldscherm uit en opnieuw aanzet. Ik heb zelf geen idee wat dit probleem kan veroorzaken. Dit gebeurt sinds vanmorgen en er is niets speciaals gister met deze computer of beeldscherm gedaan.

Alvast bedankt voor alle hulp met dit probleem..:)

Het zal aan je videokaart liggen. Je kan misschien de hardwareacceleratie uitzetten
Zo doe je het met de toetsen: (met xp)

Druk op Windowstoets + D
Klik even mt de linkermuisknop
Druk op de context-menuknop (de knop tussen ctrl en altgr in, meestal een plaatje)
Druk 7 keer op pijltje omlaag
Druk op enter
Druk 4 keer op ctrl+tab
Druk op Alt+G
Druk 3 keer op ctrl+tab
Druk 5 keer op pijltje links
Druk op Enter

Ik duim voor je:D

Bedankt voor het proberen maar wat ik hierbij krijg is voor elke computer anders. Misschien kun je me vertellen waar ik precies heen moet gaan omdat ik met een lamp op mijn scherm nog wel het één en ander kan zien :)

Bedankt voor het proberen maar wat ik hierbij krijg is voor elke computer anders. Misschien kun je me vertellen waar ik precies heen moet gaan omdat ik met een lamp op mijn scherm nog wel het één en ander kan zien :)

Dan licht het aan je scherm als je het met een lamp wel kan zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan