beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dboon

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Kan iemand mij misschien helpen? Het volgende doet zich voor: Ik heb windows 98 opnieuw geinstalleerd op mijn computer en dat ging goed,maar als ik naar internet ga heb ik een zeer slecht beeld op mijn monitor (allemaal kleine stipjes) Teken dat de monitor niet goed geinstalleer is denk ik,hoe kan ik dit goed krijgen??Heb ook nog een andere geprobeert maar het probleem blijft??

Denk eerder dat je de videokaart niet hebt geinstalleerd

Bedankt voor het meedienken, maar die videokaart zit in de computer, hoe moet ik deze dan installeren??

door te kijken of je de drivers hiervoor wel hebt geinstalleerd.
kijk eens in apparaatbeheer.

Als die in de pc zit zul je hem toch moeten installeren anders werkt die niet naar behoren.
Kijk eens in apparaat beheer of die wel goed geinstalleerd is.
Anders download even Everest
met dit programma kun je misschien zien wat voor één er in zit, dan kun je de drivers downloaden van internet.

Hoi, Ik heb everest gedownload en er stond vermeld als aanwezige videokaart: standaar PCI grafische adapter VGA.
Kan ik daar ergens drivers van downloaden?

BVD voor het meedenken

ik denk een losse kaart omdat ie in het pci slot zit,maar hij moet de volledige naam en serienummer posten dan kan er gezocht worden voor de drivers.

Probleem opgelost

Heb het probleem opgelost door Windows 98 te vervangen door WindowsXP, daarna was het probleem verholpen!
Nogmaals bedankt voor het meedenken!!

Dus toch een driver probleem.
Mooi dat het is opgelost, maar geef nog even door wat het merk is van videokaart.
:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan