beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

NAPOnummer880

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2003
Berichten
55
Na opstarten heeft mijn beeldscherm een roze kleur.
Het beeldscherem is 17 inch en 6 1/2 jaar oud
1. na enige tijd wordt het beeld normaal.
2. af en toe komt de roze kleur terug
3. af en toe duurt het heel lang voordat de roze kleur weg is en het beeld met 1 klik weer normaal lijkt.

Wie kent de oorzaak?
 
Hoe oud is de schermkaart waar die op aangesloten zit?

Greetz : Jer:cool:en.
 
wat heeft een beeldscherm met een printer te zien:confused:

on topic: staat er geen luidspreker in de buurt van je scherm. Maar ik denk dat je scherm de geest aan het geven is.
 
printer

Dit bericht heeft niets met printers te maken maar met mijn beeldscherm. waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan
Mijn videokaart ( schermkaart?) is 1 jaar oud.
 
printer

Mijn 2 luidsprekers staan in de regel uit en op de zelfde plaats als zij al 6 1/2 jaar staan. Maakt het iets uit als de speakers uit staan?
 
Dan is skelle zijn bedenking wel de juiste.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Geplaatst door NAPOnummer880
Na opstarten heeft mijn beeldscherm een roze kleur.
Het beeldscherem is 17 inch en 6 1/2 jaar oud
1. na enige tijd wordt het beeld normaal.
2. af en toe komt de roze kleur terug
3. af en toe duurt het heel lang voordat de roze kleur weg is en het beeld met 1 klik weer normaal lijkt.

Wie kent de oorzaak?

Als op je monitor al een "degauz" functie zit, dit even proberen, anders vrees ik ook voor je monitor. 1 van je kleurkanonnen heeft slecht contact, of de sturing ???
 
in diverse apparatuur zitten permanente magneten en al zeker in luidsprekers dus ook als die uit staan nooit in de buurt van een scherm of beeldbuistv zetten
twee schermen naast elkaar kan ook problemen geven
een bureaulampje met halogeen werkt met een transformator dit is ook een magneet
als je pc niet deuglijk geaard is kan de interferentie(soort straling) niet goed worden afgevoerd en kan de pckast zelf ook problemen geven op het scherm
 
Geplaatst door ruud1980
in diverse apparatuur zitten permanente magneten en al zeker in luidsprekers dus ook als die uit staan nooit in de buurt van een scherm of beeldbuistv zetten
twee schermen naast elkaar kan ook problemen geven
een bureaulampje met halogeen werkt met een transformator dit is ook een magneet
als je pc niet deuglijk geaard is kan de interferentie(soort straling) niet goed worden afgevoerd en kan de pckast zelf ook problemen geven op het scherm

Sorry, maar kijk even naar het bericht van TS. De speakers staan al 6 jaar op dezelfde plaats, zonder problemen, dus..... .
Trouwens Dan moet je afbuigingen krijgen etc...
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...threadid=224625

Ik heb het zelfde probleem. Staat in deze post ^
Maar aan mijn computer kan het niet aan ouderdom liggen. En volgens mij licht het niet aan mijn beeldscherm, aan de videokaart ook niet want ik heb namelijk een paar andere geprobeert.

Mijn scherm is ongeveer één jaar oud van Samsung twv €400
En mn comp... is jonger dan één jaar...
 
hoever moeten de boxen staan van de computer? ik heb een 5.1 ding... één van mn 2 front speakers staat ongeveer 35CM
aftsand de andere op 50cm. en die staan dan ongeveer.. een drie kwart meter verwijdert van mn systeem kast
 
Probeer simpelweg de boxen weg te halen en daarna te degaussen. Werkt dit niet dan vrees ik het ergste voor je monitor. Hopelijk helpt het

succes
 
Geplaatst door Warrior Athene
Sub woefer kan blijfen staan?

Die zeker niet, die heeft het grootste magnetisch veld. Maar ik blijf toch bij mijn mening: heeft er niets mee te maken. Een monitor van 6 jaar oud ?? 1 van je kanonnen is om zeep. Pas op, ik hoop voor u van niet, maar .......
 
mijne is jonger dan één jaar. ik ben niet de origenele poster van deze thread.. maar ik heb het zelfde probleem... man.. i cant efford losing this LCD
 
ik heb het ook

bij mij is alles ook roze en ik heb een toshiba notebook van 4 maanden die zeer prijzig was.
ik snap egt niet hoe dit is gekomen iemand tips????
kabels zitten trouwens goed
 
Welkom. :)

Dit topic is inmiddels overrijp. Maak je zelf even een nieuw topic aan?
Dan gaat deze op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan