beeldscherm!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blastfire

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
107
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: LoadPerf
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 3002
Datum: 7-11-2006
Tijd: 0:47:31
Gebruiker: n.v.t.
Computer: Geheim :p
Beschrijving:
De tekenreekswaarde van de uitlegtekst van het prestatiemeteritem is onjuist ingedeeld. De verkeerde tekenreeks is 3179. De verkeerde indexwaarde is de eerste DWORD in de sectie Gegevens. De laatste geldige indexwaarden zijn de tweede en derde DWORD in de sectie Gegevens.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 6b 0c 00 00 67 0c 00 00 k...g...
0008: 67 0c 00 00 c0 02 00 00 g...À...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: LoadPerf
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 2006
Datum: 7-11-2006
Tijd: 0:47:31
Gebruiker: n.v.t.
Computer: Geheim :p
Beschrijving:
De waarden voor LastCounter en LastHelp in het register zijn beschadigd en moeten worden vernieuwd. De eerste en tweede DWORDs in de sectie Gegevens zijn de oorspronkelijke waarden, terwijl de derde en de vierde DWORDs in die sectie de nieuwe waarden zijn.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 66 0c 00 00 67 0c 00 00 f...g...
0008: 66 0c 00 00 85 0c 00 00 f...…...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weet iemand een oplossing??? beeldscherm hangt vaak bij het openen van aplicaties.
 
Laatst bewerkt:
Al gekeken bij Beeldscherm, Instellingen, Geavanceerd, hoe het zit met resolutie, vernieuwingsfrequentie?
Heb je al gekeken in Systeem, Hardware, Apparaatbeheer of er geel of rode icoontje staat bij de beeldschermadapter?
Heb je de drivers van je videokaart of beeldschermadapters bij de hand?
 
Ja me drivers zijn goed. deze log is rood.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: Tcpip
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4226
Datum: 6-11-2006
Tijd: 23:04:42
Gebruiker: n.v.t.
Computer:
Beschrijving:
TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 00 00 00 00 01 00 54 00 .......
0008: 00 00 00 00 82 10 00 80 ....‚..€
0010: 01 00 00 00 00 00 00 00 ........
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beeldscherm is 60 Hertz

apparaatbeheer is helemaal goed. geen geel op rood

ik heb en 6800XT videokaart. de driver is goed.
 
Die laatste melding heeft met je (Inter)netverbindingen te maken.
Ik zou toch om te beginnen kijken op de website van je moederbordfabrikant of hij recentere drivers heeft, kijk dan meteen voor updates van je chipset.

NB: kortgeleden iets veranderd in je configuratie? Nieuwe hardware of drivers geinstalleerd?
 
Ja me drivers zijn goed. deze log is rood.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: Tcpip
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4226
[...]TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.
[...]

Dit heeft met de beperking te maken die Microsoft heeft ingesteld tegen Trojans etc., zodat er niet veel verbindingen met je computer mogelijk zijn. Als je een webserver draait of aan p2p doet (limewire, dc++ etc.), dan is dat een ernstige beperking.

Zie deze link hoe dat te fixen.

Natuurlijk gaat dit alleen over je laatst vermelde foutmelding.

Tijs.
 
Beter dan mijn uitleg over de TCP-beperking van XP is de uitleg die hier en hier gegeven wordt: Het gaat om TCP-verbindingen van je XP pc met andere pc's, en dan ook alleen nog in de 'opbouwfase' van de communicatie. Zodra de communicatie tot stand is gebracht is er niets aan de hand.

Zijn er dus veel TCP-verbindingen gelijktijdig 'in opbouwfase' met 'buiten', dan kan je tegen die beperking aanlopen.

Overeind blijft dat dat van toepassing kan zijn met p2p, (drukke) website, (drukke) ftp-server etc. die je draait op je pc.

Tijs.
 
Beter dan mijn uitleg (...) is de uitleg die hier en hier gegeven wordt:
Nog duidelijker inderdaad. Ik had bij het uitproberen van de patch al gezien dat hij door het Windows File Protection system moest. En behalve bij sommige Updates vraag ik me af, of dllcache het sys-bestand ook niet terug wil zetten. Maar dat is uit te testen.

Maar heeft blastfire die drivers van zijn moederbord kunnen vinden?
 
Bedankt ik ga het direct proberen. En ja ik heb bittorent geen limewire

ik ben ook icter maar in opleiding ^^ Niveau2 maar ik ga het proberen rond 6uur dan ben ik klaar met me werk.
Hoop dat het werkt.
 
Laatst bewerkt:
Zie m.b.t. de originele foutmelding de volgende artikelen op Internet:

http://support.microsoft.com/kb/268486

en (vooral)

http://www.administrator.de/Win_xp_Ereignis-ID_3012_loadperf.html

Probeer het volgende (eerste stap is backup maken):

Start -> Uitvoeren -> cmd /k lodctr /s:C:\PerfMonBackup.ini

Dit is in weer terug te zetten met (installeer, veiligheidshalve, geen updates/software etc. tussendoor!):

Start -> Uitvoeren -> cmd /k lodctr /r:C:\PerfMonBackup.ini

Doe daarna, om je probleem hopelijk verder kwijt te zijn (tweede stap):

Start -> Uitvoeren -> cmd /k lodctr /r:%windir%\system32\PerfStringBackup.ini

Je zou, na de /s actie het volgende kunnen doen, om te kijken of je kunt achterhalen waar het probleem nu eigenlijk vandaan komt (verschilanalyse):

Start -> Uitvoeren -> cmd /k fc /n C:\PerfMonBackup.ini %windir%\system32\PerfStringBackup.ini

We horen het wel of het geholpen heeft.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Nou het lukt niet heb precies gedaan wat er staat.
Dat van dnties werkte wel heb hem nu op 50 staan tcp/ip
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mensen het lag aan het TCP/ip gebeuren van microsoft allemaal bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan