Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

elly1

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
10
Het komt regelmatig voor dat als ik de computer heb opgestart, het beeld dan schemerig blijft voor enige tijd, je kan dan het beeld er doorheen zien maar dat is dan niet helder. Na enige tijd licht het beeldscherm op en komt alles in beweging, zodat ik aan de programmatekens het gewenste programma kan opstarten. Ook de muis doet het soms wel en dan weer niet. Het balletje is schoongemaakt, daar ligt het niet aan, maar regelmatig is het net of alles even vastloopt, dan kan de muis bewegen tot ik een ons weeg maar het reageert dan niet, en na enige tijd is alles weer in orde. Misschien is het raadzaam om naar Correct te gaan alwaar ik deze computer heb gekocht.

Wie kan mij advies geven?

Het is niet voor mijzelf maar voor een ouder iemand die deze mail naar mij heeft verzonden.
Heb hem attent gemaakt op helpmij maar op de een of andere manier kan hij dat niet.
Dus dan doe ik het maar zo.
Hartelijk dank.
Elly 1:thumb:
 
Als een website als www.helpmij.nl al niet lukt om te openen, is het wel heel moeilijk om om mogelijke oplossingen aan te dragen :eek:
 
Laatst bewerkt:
scan eens met een online scanner .
laad eens de muis drivers .
vernieuw eens de video drivers .
en ja een muis met een balletje die zijn van voor de eerste Golfoorlog.
een muis zonder balletje werkt veel beter en gaat veel lander mee .
 
beelscherm

Het is helemaal niet gek als iemand die pas op een pc werk niet weet wat hij of zij moet doen. Het is al een ouder iemand die ik probeer te helpen, met behulp van jullie.

Muis uit de golfoorlog? Nou ik weet er genoeg die nog met zo`n muis werken.

Het gaat om de vraag:
Het komt regelmatig voor dat als ik de computer heb opgestart, het beeld dan schemerig blijft voor enige tijd, je kan dan het beeld er doorheen zien maar dat is dan niet helder. Na enige tijd licht het beeldscherm op en komt alles in beweging, zodat ik aan de programmatekens het gewenste programma kan opstarten. Ook de muis doet het soms wel en dan weer niet. Het balletje is schoongemaakt, daar ligt het niet aan, maar regelmatig is het net of alles even vastloopt, dan kan de muis bewegen tot ik een ons weeg maar het reageert dan niet, en na enige tijd is alles weer in orde. Misschien is het raadzaam om naar Correct te gaan alwaar ik deze computer heb gekocht?

Wie kan daar een goed antwoord opgeven?
Ik draag er dan zorg voor dat het bij die persoon komt.

Bedankt alvast.
Groetjes,
Elly1
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het inderdaad verstandig is om er mee naar een PC winkel te gaan, of het nu Correct moet zijn, alleen als er nog garantie op zit, wat ik betwijfel.

Het zijn diverse problemen die ik niet terug kan voeren op een enkel simpel iets, de PC uitstoffen zou al voldoende kunnen zijn, vooral het koelblok en eventueel de ventilator van de grafische kaart, maar ook het koelblok en ventilator van de CPU.

Indien aanwezig, een andere monitor erop proberen, de huidige monitor proberen op een andere PC, doet de andere hetzelfde of de huidige werkt prima op de PC, kun je dat uitsluiten.

Het zal toch een kwestie worden van deduceren en mij lijkt de eerste optie een goede oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan