beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en wil een 2e beeldscherm aansluiten ( mijn tv ), bij mijn vorige laptop, kon ik gewoon de kabel in de laptop doen en inde Tv , kanaal zoeken , en hij deed het allebei, nu doe ik het zelfde maar alles blijft zwart., werk met vista,

Ik wil het beeld hebben op de laptop en op hetexterne beeldscherm, hij geeft aan signaal buiten bereik, kan het aan de kabel liggen.?, in mijn vorige laptop zat er eentje met 2 schroefjes, in deze niet.

Wie helpt

als het kan een betje snel want morgen heb ik hem nodig

alvast bedankt voor de moeite

Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en wil een 2e beeldscherm aansluiten ( mijn tv ), bij mijn vorige laptop, kon ik gewoon de kabel in de laptop doen en inde Tv , kanaal zoeken , en hij deed het allebei, nu doe ik het zelfde maar alles blijft zwart., werk met vista,

Ik wil het beeld hebben op de laptop en op hetexterne beeldscherm, hij geeft aan signaal buiten bereik, kan het aan de kabel liggen.?, in mijn vorige laptop zat er eentje met 2 schroefjes, in deze niet.

Wie helpt

als het kan een betje snel want morgen heb ik hem nodig

alvast bedankt voor de moeite

Hoi,

Meestal moet je bij nieuwe notebooks een sneltoets gebruiken om te schakelen tussen de monitors. Meestal is dit 'FN+F5'.

Modag

mischien instelle bij je grafischkaart software? (bijvoorbeeld NVIDIA-confuguratiesysteem)

m.v.g. Alex

Ik hoorde van iemand de drivers opnieuw installeren, ik had hem bij het installeren van windows aan moeten sluiten op het internet, dan had hijde drivers zelf gezocht.

Klopt dit?

alvast bedankt voor jullie reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan