Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ansmat1955

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Hallo ,
Sinds vandaag is mijn beeldscherm niet volledig meer, heb aan weerskanten een zwarte balk. Heb al verschillende instellingen geprobeerd maar niets werkt.In de veilige modus is het beeld wel compleet.Ook gaat het scherm niet meer op scherm beveiliging.
Is er iemand die weet hoe dit kan en wat er aan gedaan kan worden.
het is een laptop van Fujitsu Siemens Amilo
Gr.Ans:o

Heb je handmatig een update videokaart (chip) driver gedownload en geïnstalleerd of is deze mogelijk met een automatische update meegekomen?

Geen idee heb van de week wel sony software geinstalleerd vanwege een nieuwe camera.
Maar heb dat al verwijderd en systeem herstel gedaan maar er veranderd niets.
Gr.Ans

Dan zal daar ongetwijfeld je probleem door veroorzaakt zijn.
Heb je Ccleaner op je systeem staan?

Download dit tooltje en laat het mij even weten als je het geïnstalleerd hebt. Doe er tussentijds niets mee, alleen downloaden en installeren!!!

Laatst bewerkt:
Stap 1:
start het tooltje op, kies links onder voor de button, 'analyseer' en daarna rechts daarvan voor de button, 'opschonen'.
Laat weten als het gebeurd is.

Veel sneller zou het gaan als je even naar de Helpmij chat komt.

Laatst bewerkt:
wat heb ik op het bureau blad

3 pictogrammen registry cleaner
click to delete invalid entries
disk cleaner
welk moet ik hebben

Excuus, ik heb per ongeluk de verkeerde link geplaatst, je hebt PC Wizzard 2008 gedownload, daar waar ik Ccleaner bedoelde : Klik

nee, de filehippo en vervolgens de groene pijl rechtsboven om te downloaden.

Dan nu mijn advies in het bericht van 17.32 uur.

Ik ga nu even eten, ik ben om 18.30 weer terug.

Klik links in beeld op 'register'.
Klik daarna linksonder op 'scan naar problemen'.
Het tooltje neemt even de tijd en daarna selecteer je rechtsonder op 'herstel geslecteerde problemen'.
Daarna wijzigingen opslaan ; 'Ja'.
Accepteer de lokatie.
Daarna: 'herstel alle geslecteerde fouten'.
Daarna: Ok

Herhaal deze stappen totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Laat even weten als het gedaan is.

Laatst bewerkt:
Het bestand genoemd bij: C:\Documents and Settings\Ans\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\J9YXB30Y\ccsetup216[1].exe kon niet worden gevonden. Deze referenties worden vaak achtergelaten na het verwijderen van software van uw systeem.

Oplossing: Verwijder de registerwaarden.
De applicatie met referentie: Applications\MSPUB.EXE kan niet worden gevonden. Deze referenties worden vaak achtergelaten na het verwijderen van software van uw systeem.

De bestandsextensie .ppi refereert naar een foutief of niet bestaand programma. Deze bestanden worden vaak achtergelaten na het verwijderen van software van uw systeem.

Hoe kom ik bij deze bestanden

Klik links in beeld op 'gereedschap'.
Kijk in de lijst naar de Sony software en indien gevonden, verwijder deze. Verwijder alleen de software waarvan je heel zeker weet dat het niet meer op je systeem staat!

Dan je pc opnieuw opstarten en..... duimen..............

Ik ben nu een uurtje weg. Als het probleem nog niet is opgelost is er nog 1 paardenmiddel toe te passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan