Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke ga nu opnieuw opstarten en ben ook pas morgen weer terug.
tot zover hartstikkend bedankt en tot morgen dan schrijf ik of het nu goed is en anders..........grgrgr dan het paarden middel.

helaas er is niets veranderd.Dus wil je me verder helpen.Ga vanavond weer achter de pc.
rond 19.00 uur
Gr Ans

Ga naar apparaatbeheer, ga naar de videokaart en klik er rechts op. Kies voor videokaart (adapter) installatie ongedaan maken. Bevestig dit en start de pc daarna opnieuw op.

Ik ben benieuwd.

ik zal wel stom zijn , bij apparaten beheer kan ik geen video kaart vinden.Wel staat er besturing voor geluid video en spelletjes. is dat het

zo opnieuw opgestart en...................ja zeker ik heb een groot scherm iets te groot maar dan moet ik waarschijnlijk nog wat instellingen weer veranderen klopt dat.
Gr.Ans

Da's idd. een kwestie van instellen. Ik denk dat die software van Sony de boel overstuur heeft gemaakt. Nu heeft Windows de videochipsoftware weer hersteld.
Met het instellen van de resolutie en de frequentie zal alles weer helemaal in orde komen.
Voordat je aan de frequentie en de resolutie gaat sleutelen: download bij je laptopfabrikant de meest recente driver voor deze videochip.

oke vanaf hier hartelijk bedankt je hebt mij geweldig geholpen.Bedankt hiervoor.
Gr.Ans:thumb:

Graag gedaan en vergeet niet om even die videokaart / chip driver update te downloaden.

De door mij eerder geadiveerde tools kun je gewoon laten staan. Beide zijn handig:
de eerste : PC Wizzard 2008, beschrijft je pc tot op het bot. Klik maar eens op de icoontjes links en je krijgt allerlei technische informatie over je pc. Da's handig bij eventuele toekomstige problemen. Als mensen je op de Helpmij dan willen helpen en ze vragen iets moeilijks over de hardware, bijvoorbeeld welk moederbord er in je laptop zit, dan kun je dat met dit tooltje zien.

Met de tweede tool, Ccleaner, moet je oppassen. Behoudens de twee dingen die ik je adviseerde : analyse en dat registercontrole gedoe, moet je GEEN enkele andere optie proberen / uitvoeren. Je kunt dan onherstelbare schade aan je Windowsinstallatie toebrengen met als gevolg dat je heel Windows opnieuw moet installeren. Als je Ccleaner 1x per maand uitvoert, blijft Windows lekker schoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan