beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillerzz01

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2012
Hallo,

Ik ben een jongen van 14 jaar, en ik heb een probleempje met mijn beeldscherm.
Ik heb namelijk een scherm van het merk "akai" waar ik op speel met mijn "xbox 360".
Nu het probleem is: ik kan het scherm wel aanzetten maar ik krijg geen beeld / geluid,
Er is een rood lampje als hij uitstoot, groen als hij aan staat.
Aan de xbox ligt het niet, want ik heb hem geprobeerd met de tv in de woonkamer en daar ging hij perfect.
Ik gebruik een HDMI kabel en niet zo iets met 3 kleurtjes.
Ik zou het zeer leuk vinden mocht er iemand mij kunnen helpen met dit probleempje.

groetjes!! :thumb:

Wat zijn merk en type van dat betreffende beeldscherm?

En doet dat beeldscherm het in andere omstandigheden wel?

ik kan het beeldscherm alleen aan en uit zetten, bijvoorbeeld het volume kan ik misschien wel luider zetten maar dat komt dan niet op de tv.
het gaat om een tv van het merk: akai , het is een tv scherm maar kan ook gerbruikt worden als dvd-speler. het type vind ik niet meteen. :/

dat is ook een beetje het probleem, ik kan niet switchen tussen de kanalen, dus bijvoorbeeld niet van av naar tv naar hdmi , wat dan ook :s

dat weet ik eigenlijk niet, maar zoals ik al zei zou hij moeten werken op de xbox, want de xbox werkte op de andere tv , dus daar is niets mis mee.

kan iemand me aub helpen met dit probleem? ik zou u zeer dankbaar zijn.

groetjes

je moet eerst testen of de tv wel werkt met een ander apparaat, anders is misschien de tv kapot.

Laatst bewerkt:
ik weet ook niet wat er mis is/kan zijn met de tv, omdat ik niet weet of de tv het wel of niet doet, en er kunnen heel veel dingen kapot gaan in een tv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan