Beeldschermadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
2.977
Beste,

Door omstandigheden heb ik mijn laptop moeten laten formatteren en hebben ze er windows7 op gezet.
Ervoor stond er win7 en win8 samen erop.
Het probleem is nu dat ik bij beeldschermadapters de standaard vga adapter heb iplv mijn nvidia gforce kaart.
Hoe kan ik deze wijzigen. Ik heb al talrijke malen geprobeerd om een andere driver te installeren maar zonder succes.
Hoe kan ik dit euvel verhelpen want ik wil mijn resolutie aanpassen en dit gaat nu niet.

Groetjes en bedankt alvast.
 
En je denkt dat het niet zinvol is om te vermelden welk merk + type laptop het betreft.... ??

Dus bij de website van de fabrikant de drivers downloaden voor jouw type laptop of (evt.) kijken of je met de detectie-tool van Nvidia drivers kunt vinden.

Tijs.
 
Gegevens vergeten:

Sony.
Nvidia gforce 900 serie.

Groetjes,
 
Mag ik de gewone grafische adapter verwijderen bij de hardware om te zien of de pc de andere (nvidia) dedecteert?
Ik kan om ik weet niet waarom geen drivers downen van nvidia en dus de dedectietool niet gebruiken.
????
 
Met Sony kunnen niet veel. Zal wel een Sony Vaio zijn, maar welk type precies meldt je er niet bij...
Al bij Sony zelf gekeken? start-link

Tijs.
 
Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het apparaat en kies Eigenschappen van
  • xxx.Nvidia. xxxxx..
Ga naar het tabblad Details.

hardware-id.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.
Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.
 
PCI\VEN_10DE&DEV_0649&SUBSYS_9040104D&REV_A1

Dit staat er in de eerste regel bij waarde.
 
aan dnties

Inderdaad vaio:
PCG-8152M is de code.
Windows 7.
Bij Sony gekeken en geen resultaat.
Wat kan ik nog meer zeggen.
 
Fantastisch dnties.

Gelukt met de 64bit.

Hartelijk dank.
 
Zet nog even de status van je vraag op opgelost.
Overigens betekenen die subtypes van mijn vorige posting, zover ik me herinner, de kleur van de deksel etc., dus de hardware-componenten zijn gelijk voor alle subtypes.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan