beeldschermadapters werken niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie22

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn beeldscherm adapters. Als ik een game op wil starten doet deze het niet en zegt dat de hardware acceleratie uit staat????
Nu kijk ik bij Apparaatbeheer en daar staat een geel uitroepteken achter de beeldschermadapter (Nvidia Geforce 8400 GS). Als ik op eigenschappen klik krijg ik dit bericht:
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Ik heb geprobeerd om op probleem oplossen te klikken maar daar komt niks uit. (ik krijg geen bericht).
Als ik op stuurprogramma's bijwerken klik zegt hij dat de nieuwste stuurprogramma's zijn geinstalleerd.

Alvast bedankt voor de reactie en hulp!

Bram

Ik heb dat geprobeerd. Maar nadat ik de oudere verwijderd had. En de nieuwe erop gezet ging de pc op een gegeven moment niet verder met opnieuw opstarten. Hij bleef op een zwart scherm staan. Toen heb ze in de Safe mode verwijderd en nu doet mijn pc het weer. Alleen zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.

Heb je de juiste drivers voor je juiste OS geprobeerd?

Naar mijn weten wel. Ik heb op de Nvidia site het volgende ingevuld en vervolgens gedownload:
Geforce-Geforce 8 series-Geforce 8400 GS-Windows Vista 32 bit-English (US)

Is dit correct?

En dat werkt nog niet?
Je hebt toch wel een gewone 8400gs en geen 8400mgs?

Wat geeft op die site optie 2 voor je??

En dat werkt nog niet?
Je hebt toch wel een gewone 8400gs en geen 8400mgs?

Wat geeft op die site optie 2 voor je??
Ja ik heb 8400 GS, het staat zelf bij Apparaatbeheer.
Hier een link waar het in staat:
http://speccy.piriform.com/results/lC5SuHOtq3wPjyieIFINLlO

nee bij beide wil de pc niet verder opstarten. Het gekke is dat hij soms wel met de goede configuratie van de videokaart op komt. Dan is opeens de resolutie van mijn beeld kleiner maar voor de rest werkt hij dan prima. Alleen als ik mijn pc dan weer opnieuw opstart werkt het weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan