Beeldschermbesturing werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
192
Krijg vaak melding dat mijn beelschermbesturing niet meer werkt, daarna krijg ik zwart beeld,dan valt t weg en vervolgens krijg ik de mededeling dat ie herstelt is.Krijg dit soms meerdere malen per dag.Heb een nvidia Geforce GT 220 videokaart.Heb Windows 7. Had al geupdate naar de laatste versie maar dat maakt niets uit. Heb dit sinds enkele weken.Nou download ik veel spelletjes van All smart games die ik na gespeeld te hebben weer verwijder.Kan dat er iets mee te maken hebben, hoe wel ik dat al jaren doe.

Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je een groot/hd-achtig beeldscherm? En: heb je het al sinds je dit beeldscherm gebruikt? Anders is het beeldscherm te groot/scherp voor je videokaart.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een groot/hd-achtig beeldscherm? En: heb je het al sinds je dit beeldscherm gebruikt? Anders is het beeldscherm te groot/scherp voor je videokaart.

Heb een Flatron L 1919S. En heb er nooit eerder last van gehad.Pas een paar weken.hij staat in gesteld op 1280-1024 resolutie.Moet ik hier iets aan veranderen.
 
Stond hij daarvoor op een lagere resolutie? Het lijkt mij niet dat hij een te grote resolutie heeft, zo groot is je beeldscherm niet en zo oud is je videokaart niet.
 
nee heeft altijd zo gestaan.Maar je kunt hem ook instellen op 60 of 75 hertz.Nu heb ik hem een poosje op 75 hertz gezet.Dat ivm mijn achtergronden die niet helemaal scherp zijn maar dat maakt eigenlijk niet veel uit.Zie net dat ie na de update weer op 60 hertz staat en beeldstand is liggend, kan ook liggend(ontspiegeld).Wat is het verschil?
 
Verschil is dat bij ontspiegeld, je beeld gespiegeld is (volgens mij, je moet het maar uitproberen). Kan je je beelscherm niet op 50Hz zetten? Volgens mij zou dat de Europese standaard moeten zijn, en anders: heb je, als je op 60Hz werkt, geen problemen?
 
60 is het laagste. heb nooit eerder problemen gehad. Maar kreeg net een update binnen en die word op dit moment geinstalleerd.Heb de rest van de dag nog geen last gehad.Dus even afwachten maar denk ik zo.Je hoort nog van me.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben 2 weken verder en heb geen last meer gehad. dus die laatste update heeft het opgelost.Het was een autmatische van Microsoft die ik via probleemoplossing de ginformeerd had hier over.

Andreazz bedankt voor je hulp!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan