beeldscherminstellingen niet meer mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel7

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
mijn bureau blad is helemaal wit. zie icoontjes nog wel.
als ik echter met rechtermuis knop klik en op 'eigenschappen' klik, verschijnt niet ' eigenschappen beeldscherm. Ook bij cinfiguratiescherm en 'beeldscherm' verschijnt niet de bekende mogelijkheid om bereau blad, kleuren, scherm en dergelijke in te stellen.
Bij de andere gebruikers op mijn xp machine gaat dit wel gewoon goed. Heb waarschijnlijk zelf de 'regels' verwijderd die dit mogelijk maken. Iemand die weet hoe ik de mogelijkheid mijn beeldscherm instellingen te wijzigen weer terug krijg? (iets in HKEY misschien: lijkt me een kwestie van paar regelstjes copieren van andere gebruiker war het wel gewoon werkt)?
Hartelijk dank alvast

Probeer deze registeraanpassing.

Regbestand opslaan op je bureablad, erop dubbelklikken en met ja antwoorden op de vraag of de inhoud in het register geïmporteerd mag worden. Start je computer opnieuw op. :)

een stapje verder, maar nog niet helemaal...

Dank. En...met programmaatje nu inderdaad mogelijk om via configuratiescherm, beeldscherm, instellingen weer te doen
MAAR:
Instellingen hebben geen effect: het volledige blanco bureau blad blijft (als een soort 'laag' over het ingestelde bureau blad lijkt het) en op het bureau blad zelf is met rechtermuisknop en 'eigenschappen' nog steeds niet mogelijk de instellingen te regelen ....

Nog meer suggesties wellicht?
wederom bij voorbaat dank.
Michel

Ga via het configuratiescherm naar Eigenschappen voor beeldscherm. Klik op het tabje 'Bureaublad'. Kies voor 'Bureaublad aanpassen'. Klik hier op het tabje 'Website'. Haal het vinkje weg (áls het er staat) bij 'Mijn huidige introductiepagina'. Haal ook het vinkje weg bij 'Bureaublad-items vergrendelen'. Klik op OK en Toepassen.

Tenzij je zelf hebt 'gefreubeld', wordt dit soort verschijnselen vaak veroorzaakt door spyware.

Geweldig!
ofschoon de vinkjes niet aanstonden waar jij vermoedde, stond wel iets als 'security v2' aangevinkt.vinkje weg halen, en alles doet het weer!
nogmaals dank

Fijn dat het is opgelost. Zou je nog even willen aangeven waar je dat 'Security V2' zag staan?

configuratiescherm, beeldscherm, bureau blad, tabje 'website'. staat het in het rijtje 'webpagina's' die je kan aanvinken...
grt. m.

Ik zou toch ff scannen op spyware:

Adaware: >KLIK< en Spybot: >KLIK<

Wel eerst updaten alvorens te scannen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan