beeldscherminstellingen weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drumminggod

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
hey,

ik heb eindelijk ook een vista:D. maar ik heb nou al een probleem.:) vanochtend gind ik mijn bureaubladachtergrond veranderen
(1. rechtermuisknop op je bureaublad

2. naar voorkeur aanpassen)

net wou ik het weer doen: staat bureaubladachtergrond er niet meer bij!

ik naar configuratiescherm. >> vormgeving aanpassen. bureaubladachtergrond wijzigen.

staat er:

DIT ONDERDEEL IS UITGESCHAKELD

neem voor meer informatie contact op met de systeembeheerder.

ik heb zelf niks verandert..

en als ik opstart staat er een achtergrond: WARNING: SPYWARE DETECTED ON YOUR COMPUTER

HELP!!:(:(

'thanks Bjorn

Laatst bewerkt:
volgens mij moet je ook in persoonlijke instellingen zijn (zoiets)...

dat heb ik weer dat ik in xp opstart als er een vista vraag is (altijd.. :o)

Ik denk zelf dat het een virus is: antivirusxp 2008 << maar norton vindt niks

probeer eens deze afbeelding via de rechtermuisknop in te stellen. Mischien werkt het dan wel?

Voor eventuele spyware zijn er vele programma's zoals spybot search&destroy.. just give it a try!

Laatst bewerkt:

Ik heb al de nieuwste norton. maar ik heb mijn computer ff geformatterd en opnieuw geïnstalleerd (hij is toch net nieuw dus er staat niks op). maar nu zit ik met een ander probleem:o we hebben 3 computers in huis. norton 360 2.0 kan op 3 computers aangesloten worden doormiddel van een code. ik heb alle 3 de computers bescherming gegeven. maar dat virus kwam toch door norton heen. dus heb in mijn computer opnieuw geïnstallerd. hier komt ie: mijn code werkt niet meer! hij ziet het als een 4de computer. Wie weet raad!:confused:

Waarom formatteren?
Je zal toch wel een recovery CD hebben waarmee je de PC kan herstellen naar de originele fabrieksstaat?
Dan heb je namelijk meteen alle drivers aanwezig plus de bijgeleverde software.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan