''beeldschermmenu'' komt er steeds voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
heey

ik krijg steeds het monitor setup scherm ervoor, je weet wel dat scherm als je op het menu knopje drukt op je monitor...
het verschijnt en gaat weer weg, de tijd ertussen is steeds verschillend =S
ik kan er steeds zelf op drukken zodat het weer weg gaat, maar dat is vreselijk iritand omdat ik dan om de paar seconde op dat knopje moet drukke :shocked:

soms doet hij het ook ineens een dag of een paar minuten weer goed :S

mijn beeldscherm:
philips

dit staat bij confrigratiescherm -> beeldscherm

beeldscherm:
plug en play-monitor op NVIDIA GeForce FX 5200

kan ik dat ''menu'' knopje misschien uitschakelen??
ofzo..

Mvg :cool:

p.s. ik krijg ook wel eens de melding onvoldoende virtueel geheugen wat houd dat eiglijk in....

Raar zeg.
Mogelijk is het een mechanisch probleem. Dan blijft het knopje wat contact maken. ga er eens wat snel overheen met je vinger of beweeg het zijdelings en laat het terugschieten naar voren. Je kunt altijd proberen.

Je zult de driver voor de monitor moeten installeren. Ik weet niet of er dan staat dat het een plug en play monitor is maar daar kom je dan wel achter. Probeer maar een driver te downloaden bij Philips of gebruik de CDRom die er bij geleverd was als je dat niet gedaan hebt.

Virtueel geheugen zijn gegevens die niet naar het geheugen worden geschreven om te onthouden maar naar de harde schijf. Windows beheert dit automatisch, je zou dus denken dat er onvoldoende ruimte op de schijf is. Defragmenteer de schijf anders even en meteen ook de ruimte die daarvoor gebruikt wordt door het virtueel geheugen eerst uit te schakelen en dan zonder virtueel geheugen op te starten voor dat je gaat defragmenteren. Je vindt Virtueel Geheugen bij Configuratiescherm, Systeem, tabblad Geavanceerd, bij Prestaties Instellingen en dan weer Geavanceerd. 500 Mb moet genoeg zijn. Als je dan nog een probleem hebt dan moet je er achter kunnen komen welke toepassing dit veroorzaakt. In die toepassing, bijvoorbeeld een internet browser kan je mogelijk opgeven dat die het cache minder, of helemaal niet, moet benutten.

heb al heel wat op het knopje ''omgeramd' (A)
en hij doet op het moment niet iritand..
maarja als ie weer begint zal ik de cd-rom ff zoeken of op internet

ik heb de drivers geinstalleerd maar het probleem is er nog steeds... :(

Laatst bewerkt:
als ik nou probeer het knopje eruit te halen met een mes ofzo...??
goed of slecht idee xD?

echt vreemd!
3 weken ongeveer kwam het er niet meer voor, maar nu ineens wel weer dagelijks. :(

Misschien is de kabel ergens beschadigd zodat dat er storing is. Iedere keer als er een korte stroomonderbreking is, kan de monitor daarop vreemd reageren. Je kunt dat achterhalen door de kabel te buigen, let dan vooral op de plaatsen vlakbij stekkers. Stekkers kunnen trouwens ook kapot zijn.

Anders zie ik als enige mogelijkheid nog dat je contact opneemt met klantenservice van Philips om te vragen of het een bekend probleem is. Je kunt ook zoeken op internet naar forums over jou type monitor. Het zal dan waarschijnlijk wel een reparatie worden.

sorry dat ik zo laat reageer :o
maar ik heb hem teruggebracht naar winkel en die heeft hem naar philips gestuurd..
ondanks dat ik geen garantie meer had kreeg ik toch gratis een nieuwe :thumb:

Dat is beter als wat dan ook. Mooi dat het zo afgelopen is rarevent Je kunt het vast heel goed uitleggen maar bij Philips schijnt er beslist een oogverblindend licht. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan