Beeldschermresolutie is plots veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik had daarjuist niks speciaals gedaan, behalve een beetje Soldat gespeeld.
Ik sloot het spel af, resolutie was OK, maar dan de volgende keer dat ik mijn computer opstartte was mijn resolutie plots 800x600, toevallig ook de resolutie die Soldat gebruikt.

Ik speel dit spel nochtans al jaren en ik heb er nog nooit een dergelijk probleem mee gehad. Ik ben ook niet zeker of het wel aan het spel lígt.

Is dit een gekende bug in Vista ofzo?

PS: En ik had ook CCleaner gedraaid, zou het kunnen dat die bv die informatie verwijderd heeft?

Heb je een TFT scherm?

FF stekker van je beeldscherm uit het stopcontact halen. paar minuten wachtern en dan weer proberen.

Heb dat toevallig ook gehad met m'n acer schermpie (alleen dan met een andere resolutie)

Heb je een TFT scherm?

FF stekker van je beeldscherm uit het stopcontact halen. paar minuten wachtern en dan weer proberen.

Heb dat toevallig ook gehad met m'n acer schermpie (alleen dan met een andere resolutie)
Het scherm zit geïntegreerd in m'n laptop, ik weet echter niet zeker of het nu LCD of TFT is.

Maar het lag puur aan de instellingen, want ik heb het kunnen oplossen door de resolutie te veranderen in configuratiescherm.

ik denk niet dat er veel aan te doen is...
de resolutie is inderdaad altijd terug in te stellen in het configuratiescherm.

Hoe oud is dat spel als ik vragen mag?

ik denk niet dat er veel aan te doen is...
de resolutie is inderdaad altijd terug in te stellen in het configuratiescherm.

Hoe oud is dat spel als ik vragen mag?
Het is redelijk retro, maar nog steeds heel populair en het wordt regelmatig geüpdatet.
Doch denk ik niet dat het spel specifiek gedesigned is voor Vista, daar kan het misschien aan gelegen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan