Beeldschermresolutie te groot

• Onderwerp starter Onderwerp starter Snow
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Snow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Ik heb een Laptop, Mijn schermresolutie is 1024 x 768, ( Van ATI ) Maar ik wil de resolutie groter maken, dit ziet er allemaal veel te groot uit voor mij,.. Als ik de resolutie hoger zet dan gaat alles buiten mijn scherm en blijft het er niet in.. damn moeilijk uitleggen..

De persoon die het snapt, zijn hier programma's voor of een instelling of iets?

Welkom bij de Helpmij!

Voor de duidelijkheid:
bedoel je dat je de resolutie wil verhogen zodat de pictrogrammen etc. kleiner worden EN het beeld in de monitor "past"?

Als je dat bedoelt: je videokaart heeft ongetwijfeld software meegeinstalleerd op je hdd. Dat progje zal je even moeten starten om het beeld te "adjusten", of eventueel simpelweg met de knoppen of je monitor. Helaas heb ik nooit een ATI kaart gehad, dus weet ik vrij weinig, ( 0 dus) van op ATI chips gebaseerde kaarten af.

Laatst bewerkt:
Ja de pictogrammen zijn voor mijn doen veel te groot omdat ik met deze laptop design en muziek maak, Ik heb de instellingen van ATI al geconfigureerd maar wanneer ik de resolutie groter maak valt het beeld buiten mijn scherm..

Heeft 't schrem dan geen knoppen om een of ander on screen display op te roepen waarmee je het e.e.a. op kunt lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan