freekvanmeijel
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 nov 2008
Nadat ik een hele tijd geleden windows 7 op mijn laptop heb geïnstalleerd ipv windows vista wat erop zat, kreeg ik redelijk vaak de melding 'Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld' waarbij het scherm enkele seconden blijft vasthangen. Ik heb al vernomen dat er niet echt drivers zijn die ervoor zorgen dat deze videokaart normaal functioneert in windows 7. Zelf heb ik al alle drivers verwijderd en nieuwe geïnstalleerd maar dat hielp niks, ook heb ik de verwerkingstijd voor de GPU aangepast door de waarde van het TDR-register te verhogen. Ook dit hielp niks, en dit heeft het misschien nog verergerd zelf.
Ik heb een dell inspiron 1501 en de videokaart is van de Ati Radeon Xpress Series.
Heeft iemand een idee of er nog iets anders te proberen valt? Buiten een nieuwe videokaart aanschaffen..
Ik heb een dell inspiron 1501 en de videokaart is van de Ati Radeon Xpress Series.
Heeft iemand een idee of er nog iets anders te proberen valt? Buiten een nieuwe videokaart aanschaffen..
Laatst bewerkt: