Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is herstelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasDeJonge

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Hallo,

Er is op mijn laptop sinds kort uit het niets een probleem ontstaan. Mijn beeldscherm valt om de zoveel tijd (gemiddeld zo'n 5 minuten) 1 seconden uit waarna hij de melding "Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld." geeft. Nou leek me dit probleem niet zo heel ingewikkeld... Het stuurprogramma werkt niet meer, dus installeer ik een nieuwe... Ik heb dus via apparaatbeheer mijnbeelschermstuurprogramma verwijderd, en via de website van Nvidia de nieuwste versie gedownload en geïnstalleerd. Zodra ik echter de driver weer geïnstalleerd heb, begint het probleem weer... Wat kan ik nu nog doen... Ik heb het probleem niet als ik geen stuurprogramma heb of als ik in de veilige modus zit. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar geen enkele blijkt nog te werken. Het gaat hier ook niet om oververhitting, mijn laptop is slechts 40 graden.

Het gaat hier om een MSI GT683 231NL
Videokaart: Nvidia Geforce GT560M.
Processor: Intel Core i7-2630QM CPU 2.00 GHz
RAM: 8GB
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bit

Het zou fijn zijn als iemand mijn hier zo vlug mogelijk mee kon helpen want mijn laptop is op deze manier onbruikbaar.
Alle hulp wordt natuurlijk gewaardeerd!
-Bas de Jonge

Hoi Bas,

Lees dit eens even door, zou kunnen dat de stuurprogramma's van de geluidskaart ge-update moeten worden, die willen nog wel's conflicteren.
Succes!!

Ik zie dat je GT560M hebt terwijl er op de nvidea site alleen de GTX560M staat. Weetje zeker dat het geen GTX560M is ?
Als je wel de gtx560m hebt ( of als dit hellemaal niks uitmaakt ) -- >
Verwijder je Stuurprogramma hellemaal en probeer deze : http://www.nvidia.com/object/notebook-win8-win7-winvista-64bit-306.97-whql-driver.html
Dit is een iets ouwdere driver ( 2012.10.10 ) maar je zult het verschil niet echt merken tijdens het gamen ofzo.
Kijk dan of je met deze geen problemen mee krijgt.

-----------> ik heb eff gegoogled en er staat dat joun laptop : GPU type Nvidia GeForce GTX 560M - > dus wel de GTX 560m
Dus die driver die ik heb gelinkt is wel goed voor deze dus probeer hem even uit.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle hulp maar er werkte echt niets meer. Ik heb het probleem uiteindelijk op moeten lossen met systeemherstel. Achja! Blij dat ik er vanaf ben! Bedankt voor alle hulp!

Heb je al de oplossing gevonden voor dit probleem?
Mocht het nog niet zo zijn, mail me maar naar *KNIP*

Groetjes
Sander

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht het terug komen, stuur me maar een berichtje
IK heb wel de oplossing voor je
Bedankt voor alle hulp maar er werkte echt niets meer. Ik heb het probleem uiteindelijk op moeten lossen met systeemherstel. Achja! Blij dat ik er vanaf ben! Bedankt voor alle hulp!

@Sander1977,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Helpen doen we via het forum, zo hebben andere er ook nog wat aan. Heb je een mogelijke oplossing, graag deze plaatsen. Daarom je mail adres uit het bericht verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan