Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Codhoogie

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Hallo,

Telkens als ik een spel opstart krijg ik na ongeveer 1 a 2 minuten een zwart flikkerend scherm en na enkele tellen komt die weer terug naar het normale beeld. Dit proces herhaald zich tot dat het blauwe scherm mijn computer restart of tot ik het spel sluit.

Als ik het spel sluit krijg ik de meldig: "Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en is hersteld".

Ik speel dit spel al een tijdje en hiervoor nooit problemen mee gehad en ik heb niet aan de instellingen gezeten.

Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd van mijn videokaart maar dit mocht ook niet baten.

Ik heb de Nvidea GeForce 9800GT.

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst naar Hardware---->videokaarten.

Succes met oplossen van je probleem

Oh oke, sorry voor het dubbel posten van de vraag. Kon hem niet meer vinden maar hij was dus verplaatst.

:D;);)

Heb je voor het installeren van de nieuwe drivers ook eerst de oude verwijderdt?

Configuratiescherm---->software.

Daar zal je nvidea driver staan.
Eens met een schone driver instal beginnen.

welke voeding heb je erachter zitten??

Verder ben ik als het alleen in deze game voorkomt verder hulpeloos.Dan zou je zeggen dat in game zit.
directx is ook op orde?

Weet niet welke voeding ik heb

Ik heb net even getest en ik krijg het ook bij dead rising 2 en trackmania dus ligt niet aan de game

DirectX is in orde

Pffff

Zoek eens op de site van nvidea naar een eerder uitgebracht stuurprogramma.
Probeer die eens.
Kom je hier op site ook wel eens tegen dat niet altijd de laatste drivers ook het juiste werken voor je kaart.

Een oude driver geprobeerd?

koeler van de kaart is wel geheel stofvrij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan