Beelscherm: breedbeeld of gewoon?

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvh

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hallo allemaal,

Ik heb jullie goede raad nodig. :rolleyes:

Ik ga een nieuw TFT scherm kopen MAAR ik zit te twijfelen tussen:

een 19 inch gewoon scherm

OF

een 19 inch breedbeeld scherm.

Alvast bedankt! :thumb:

PS. Wat ik allemaal doe met me PC:

Speel soms wat spelletjes en kijk wat films (doe ik steeds meer op me tv) en verder gewoon voor school.

eehm ja is allebei van mij !

(en als t goed is kan die grafische kaart van mij nvidea FX 5600 een breedbeeld aan)

Ik heb je beide vragen samengevoegd...het kan met elkaar te maken hebben.

dat dacht ik ook maar
Dhr. puppie
SignSnatcher
Bestuurslid

Heeft ze bij elkaar gevoegd.:o

Dus de vraag aan hem of ze weer los kunnen?

Ik denk dat deze twee vragen wel bij elkaar horen of gaat de situatie straks veranderen.
En het weer los maken van deze vragen zal ik dan aan de mod van deze sectie vragen.

Voor hetgeen jij doet met je computer is een gewoon beeldscherm afdoende. En dan wens ik je weer veel succes want de markt wordt overspoeld met breedbeeld gevallen. Was zelf ook toe aan een nieuw scherm en uiteindelijk is het me gelukt om een normaal 19" scherm te vinden die er ook nog eens leuk uitziet, het oog wil tenslotte ook wat. En daarmee bedoel ik niet dat plastic uiziende gedoe van de meeste merken. Nog een tip; koop niet zo een spiegel waarmee je de laatste tijd wordt doodgegooid in alle winkels. Je ziet jezelf erg goed. Vingerafdrukken zijn haarscherp te onderscheiden, en tevens kan je in je scherm zien of je lamp, die achter je staat, stuk is. Al met al, breedbeeld en spiegelend is hetgeen waarmee de markt wordt overspoeld de laatste tijd, wij noemen dat marktdominantie. Het lijkt erop dat de "strateegen" van de bekende bedrijven mis gegokt hebben nu ze die ellende op de markt dumpen. Veel succes en heb geduld, struin de markt af. Ik ben drie maanden bezig geweest om een voor mij goed scherm te vinden.

Laatst bewerkt:
naja kijk ik wil een acer ofzo kopen (een niet al te dure), hebben die schermen ook last van dat spiegel gedoe?

naja kijk ik wil een acer ofzo kopen (een niet al te dure), hebben die schermen ook last van dat spiegel gedoe?
Je ziet het gauw genoeg of het scherm er als een spiegel uitziet, Acer heeft ze ook zonder spiegel. Nogmaals zoek en gij zult vinden. En helaas is Acer één van de merken die ik bedoelde met "marktdominantie"

ja dat weet ik, maar je kan zeggen wat je wilt maar ze bieden gewoon beelschermen aan met een goede prijs/kwaliteit verhouding aan (vind ik)

Ik heb toevallig pas geleden 2 nieuwe schermen gekocht van BenQ, ik moet zeggen: ik ben er zeer tevreden mee & de prijs viel ook wel mee :D
Dit is even een linkje om te laten zien, & zoals op die site staat, vallen de prijzen zekers mee :thumb:
http://tweakers.net/pricewatch/119206

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan