Beelscherm doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Na het opstarten van mij pc gaat alles goed maar zodra ik wil gaan inloggen krijg ik oppeen een zwart scherm hoe zou dat eigenlijk komen. kunnen jullie mij helpen. en ik zou het erg fijn vinden als dat stap voor stap gaat. want ik ben namelijk noet zo goed met pc.

alvast bedankt.:thumb:

Wat doe je met dat zwarte scherm? Ctr-Alt-Del, opnieuw opstarten en dan herhaalt het zich?
Altijd op precies hetzelfde moment?

Heb je een stand-by-knop op je toetsenbord? Zoja, zet hem eens stand-by en haal hem er daarna weer uit. Zelfde situatie?

Opstarten in Veilige modus proberen: opstarten en de F8-toets indrukken. Dan verschijnt de keuzemogelijkheid om naar de Veilige modus te gaan.
Zelfde resultaat?

Als er (kleine) veranderingen zijn even meldem.

Ik krijg toch nog steeds hetzelfde. Ik heb alles geprobeerd. Maar wat ik denk is als ik misschien de aanluiting van de beelscherm verander ik dan een andere kaart erin stop dat die het misshien wel doet wat denk jij ervan??????, Of heeft dat er helemaal niets mee te maken????

Systeemkast

Wat ik ook een beetje raar vind is dat als ik een ander systeemkast aansluit op het beeldscherm dat ie het dan gewoon doet maar zodra ik mijn systeemkast gebruik dat krijg ik een zwart scherm dus het licht aan het systeemkast.:confused:

HELP!!!!!!!

WEET ER ECHT NIEMAND HOE ZET. pLEASE kUNNEN JULLIE MIJ HELPEN IK HEB MIJN COMPUTER ECHT NODIG ANDERS KAN IK NIET AAN HET WERK.

iK ZOU HET ERG OP PRIJS STELLEN.

xxxxxxxxxxxxxxxJES lIl_sAm:confused: :( :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan