beelscherm na 3 seconde zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hallo,

wie kan mij helpen. Mijn beelscherm springt na 3 seconde op zwart. Als ik het beeldscherm dan uit doe en weer aanzet krijg ik weer 3 seconde beeld voordat alles weer zwart wordt. Ik heb het beelscherm ook al op mijn laptop aangesloten. Hier wederom hetzelfde verhaal. Ik heb 3 seconde beeld voordat alles weer zwart wordt. Iemand ideeën??? Alvast bedankt.

Hallo,

wie kan mij helpen. Mijn beelscherm springt na 3 seconde op zwart. Als ik het beeldscherm dan uit doe en weer aanzet krijg ik weer 3 seconde beeld voordat alles weer zwart wordt. Ik heb het beelscherm ook al op mijn laptop aangesloten. Hier wederom hetzelfde verhaal. Ik heb 3 seconde beeld voordat alles weer zwart wordt. Iemand ideeën??? Alvast bedankt.

Kijk eens even of je wat kunt vinden in het menu van je beeldscherm

Hoe oud is het beeldscherm?

Het lijkt erop dat de inverter de geest heeft gegeven [het voorschakelapparaat van je backlight]. Deze zijn te vervangen [meestal zelfs redelijk eenvoudig], maar... afhankelijk van het merk en type monitor, varieren de prijzen van € 30 tot over de 100 .....

Heb je misschien een Mirai monitor?

Ik loop zelf nl tegen een soortgelijk probleem aan met een Mirai monitor. Deze komt nieuw uit de doos en wordt binnen een uur zo heet dat de inverter helemaal uitschakelt. Als je dan de powerknop indrukt, heb je ook 1 sec beeld en daarna schakelt dit uit.

Inmiddels monitor omgeruild bij de winkel voor een nieuwe maar ook deze heeft hetzelfde probleem zodat ik binnen 6 maanden al aanm de 3de monitor toe ben. :confused:

dank u allen
morgen komt Packerd Bell de monitor omruilen. Zal wel kaduuk zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan