Beelscherm slaat op stand-by na toevoeging van geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo

Ik heb vanmiddag een nieuw reepje geheugen gekocht die qua eigenschappen precies hetzelfde is als diegene die er al inzat alleen die er al inzat is 1GB en die ik erbij heb gekocht is 512MB
Dat nieuwe reepie is DRR2 net zoals die andere maar als ik me computer gewoon normaal uitschakel en dan dat nieuwe reepie erin doe dan gaat mijn beeldscherm op stand-by zodra ik me computer aanzet
Ik heb al naar de helpdesk opgebeld van mijn computer-ontwikkelaar en die vonden het ook raar dat mijn beeldscherm op stand-by ging
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?

Greetings,
Molotovie

wat is de snelheid van die 512 mb
en die van 1024mb
geef ff de merk en de type van jouwn moederbord

wat is de snelheid van die 512 mb
en die van 1024mb
geef ff de merk en de type van jouwn moederbord
Ze zijn allebei 667Mhz en ik kan nergens vinden hoe me moederbord heet maar me computer is een ISTART F9130

Laatst bewerkt:
dan is er vast een probleem met je moederbord heb je garantie dan breng hem meteen terug naar de winkel:thumb:

Hallo

Het antwoord v/d helpdesk vind ik op z'n minst gezegd weinig verhelderend ....

Maar :

1] Probeer eens de p.c.op te starten met "enkel het originele" geheugen . --> werkt dit

2] Dan eens enkel met het nieuw aangekochte geheugen . --> werkt dit

Vermoedelijk zal 2 niet werken .

Indien wel ... , dan vermoed ik dat de b.i.o.s. v/d betrokken p.c. deze kombinatie van geheugen niet ondersteund .

Welke kombinaties ondersteund worden , kun je terugvinden in de literatuur bijgeleverd bij de p.c.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan