Ik heb een LG L1919s lcd monitor en een Nvidia Riva TNT2 64 Pro videokaart in mijn Pentium 4.
Deze draaien onder Windows XP. Het onderstaand probleem ontstond spontaan.
Bij het opstarten geeft alles een normaal beeld, volgens de door mij ingestelde beeldresolutie van 1024/768.
Ook het bureaublad ziet er goed uit.
Wanneer ik mijn postvak (outlook express) open, wordt het beeld even zwart en opent vervolgens op een beeldschermresolutie van 800 x 600 .
Alles, ook internet pagina's worden op dan met deze resolutie weergegeven.
Om weer een normaal beeld te krijgen moet ik telkens via configuratiescherm en beeldscherm de resolutie handmatig aanpassen naar 1024 x 768.
Wanneer ik de pc op nieuw opstart, ziet er alles er naar behoren uit, tot ik weer mijn postvak open. dan begint het weer van voren af aan.
De juiste drivers zijn geinstalleerd. Weet iemand wat hier aan de hand is??
Niek.
Deze draaien onder Windows XP. Het onderstaand probleem ontstond spontaan.
Bij het opstarten geeft alles een normaal beeld, volgens de door mij ingestelde beeldresolutie van 1024/768.
Ook het bureaublad ziet er goed uit.
Wanneer ik mijn postvak (outlook express) open, wordt het beeld even zwart en opent vervolgens op een beeldschermresolutie van 800 x 600 .
Alles, ook internet pagina's worden op dan met deze resolutie weergegeven.
Om weer een normaal beeld te krijgen moet ik telkens via configuratiescherm en beeldscherm de resolutie handmatig aanpassen naar 1024 x 768.
Wanneer ik de pc op nieuw opstart, ziet er alles er naar behoren uit, tot ik weer mijn postvak open. dan begint het weer van voren af aan.
De juiste drivers zijn geinstalleerd. Weet iemand wat hier aan de hand is??
Niek.