johnylocobeach
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jun 2009
Hallo
Ik heb een probleem met ,ik denk mijn videokaart. Als ik mijn pc opstart geeft deze soms een aantal piepjes waarna deze niets meer doet. Hij geeft 1 lang piep en daarna 3 korte piepjes. Ik heb een beetje rondgekeken en aan de hand daarvan denk ik dat het met mijn videokaart te maken heeft. Het gekke ervan is alleen dat als ik dan een paar keer herstart of even de stroom eraf haal, het probleem helemaal lijkt te verdwijnen. Ik kan mijn pc dan weer gewoon gebruiken zonder fouten (voor zover ik weet). Kan iemand mij aub vertellen waar dit nou echt aan ligt en hoe het te verhelpen is (als het te verhelpen is
) en ook waarom hij het soms weer gewoon perfect doet. Af en toe geeft hij de fout namelijk helemaal niet aan en start hij meteen op. Bij voorbaat dank
groeten Johny
p.s. Ik heb een EN8600 GTS
p.p.s. Ik heb nu ook gemerkt dat COD MW2 (videogame
) langzamer draait als die fout geweest is en ik mijn pc vlak daarna opnieuw opstart (ik weet niet zeker of dit ermee te maken heeft maar normaal loopt deze perfect, en nu hapert het best wel erg).
Ik heb een probleem met ,ik denk mijn videokaart. Als ik mijn pc opstart geeft deze soms een aantal piepjes waarna deze niets meer doet. Hij geeft 1 lang piep en daarna 3 korte piepjes. Ik heb een beetje rondgekeken en aan de hand daarvan denk ik dat het met mijn videokaart te maken heeft. Het gekke ervan is alleen dat als ik dan een paar keer herstart of even de stroom eraf haal, het probleem helemaal lijkt te verdwijnen. Ik kan mijn pc dan weer gewoon gebruiken zonder fouten (voor zover ik weet). Kan iemand mij aub vertellen waar dit nou echt aan ligt en hoe het te verhelpen is (als het te verhelpen is

groeten Johny
p.s. Ik heb een EN8600 GTS
p.p.s. Ik heb nu ook gemerkt dat COD MW2 (videogame

Laatst bewerkt: