Beestje in mn monitor!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
He allemaal

Misschien een beetje vreemde vraag maar ik heb een beestje onder mn scherm zitten. Ik heb een tft monitor van samsung SyncMaster730bf. Hij heeft een paar uurtjes rond gelopen over mn buraublad en door allemaal spellen heen. Maar is volgens mij overleden, hij zit namelijk al een dag lang stil. En beslaat nu ongeveer 5 pixels dus het is net een bolletje kapotte pixels. Best irritant dus dat hij mn monitor heeft uit gekozen als begraafplaats. Maar iemand enig idee hoe ik em der weg krijg ?? :thumb:

Groetjes,
Sewage

Schroef de achterkant eens open en dan voorzichtig met een pincet eruit halen? Anders moet je eens contact opnemen met de winkel, en zeggen dat je kapotte pixels hebt.

gaat denk ik niet lukken hij zit bijna in het midden dus word lastig, schudden help ook niet ben ik achter :p

Lijkt me vaag als je hem Nergens kan openschroeven hoor! Check het nog eens een keertje goed na en schroef alles maar open wat je kunt vinden.

Tja ....
Als je de indruk hebt dat het beestje een insekt is .....
- Koop bij de Welkoop een spuitbus insektenverdelger
- Zet het beeldscherm in de tuin
- .... en spuit in alle openingen die je ziet ......

Gaat vast lukken :D

Maar dat beestje zit er nog!! Die zie je nog .

Nou zeg ...... dan is het vast geen insekt.
Andere suggesties:
Muizengif; kattenkruid; mollenvangers ...... etc.
Misschien een zwart stickertje over z'n snuitje (of is 't een meisje? dan een muilkorfje), dan zie je er niks meer van.

Sewage, hoor je ook iets trouwens? En zo ja, wat voor geluid; zo nee: waarom niet?

Ja ja, veterinaire computerproblemen kunnen ingewikkelder zijn dan je denkt .......

TS zegt toch dat ie dood is, nu word ie niet begraven :D:D
Ik denk dat je het beste terug naar de winkel kunt gaan, dit mag niet dat er beesten in komen.

Dan is de vraag aan jullie allen hoe er in godsnaam een beest in kan komen. Hoe kunnen jullie 1 dag als klein wezen zonder eten/drinken leven, dan ben je in godsnaam snel dood hoor.

Dan is de vraag aan jullie allen hoe er in godsnaam een beest in kan komen. Hoe kunnen jullie 1 dag als klein wezen zonder eten/drinken leven, dan ben je in godsnaam snel dood hoor.

... behalve die beestjes die gék zijn op pixeltjes. Die houden het wel een poosje vol hoor!

Och als een mens die groot verbruiker is in vocht en voeding al 3 dagen zonder water kan (eten nog langer) dan kan zo'n mini wezentje er vast langer mee.helemaal alssie wat reserve heeft kunnen opbouwen in de periode ervoor.

Misschien als made je monitor in gekropen en toe door de warmte ontwikkeling netjes vliegje geworden :)

Dan had ze / hij dat al langer moeten zien hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan