Beestjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0706

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2010
Hallo allemaal,

En allereerst geen idee waar ik dit kan plaatsen.

Ik zie nu toch wat raars tussen mijn scherm lopen, namelijk hele kleine beestjes. Tot nu toe liepen ze over mijn scherm en kon ik ze doden door met een natte vinger ze dood te 'drukken', maar nu begint er eentje tussen mijn scherm te kruipen. (Je kan hem zien maar niet wegkrijgen omdat hij tussen mijn scherm zit.) Het is een 1x0,5 mm beestje zwart.

Aangezien dit niet de eerste is, is mijn vraag: Wat kan dit dat zijn?

Alvast bedankt als iemand wat van kan maken :P

330e2s1.jpg
Heh ???? :( ? is het niet mogelijk een screenshot van maken ? en laat maar ons dat zien, phuuhhh zoiets heb echter nog nooit gezien of gehort
xppx0k.gif
30t464p.gif

330e2s1.jpg
Heh ???? :( ? is het niet mogelijk een screenshot van maken ? en laat maar ons dat zien, phuuhhh zoiets heb echter nog nooit gezien of gehort
xppx0k.gif
30t464p.gif
Kan niet, want het beestje zit zeg maar achter het doorzichtige plastic (Het glas) en tussen wat het scherm weergeeft. Heb hem doodgedrukt door beeldscherm in te drukken :')

Daarmee heb je je eigen vraag, wat het is, beantwoord : een beestje.

Ik heb met opzet even gewacht met reageren op je vraag om te zien wat er verder zou gebeurden, want naast het 'beestje' had ik nog een andere optie willen noemen: 'een zwaar weekend'..............

Laatst bewerkt:
'een zwaar weekend'

:D :thumb: denk ook, warmtegolf, gebeurtenissen enz..:D

Maar oke ik denkt toch als je screenshot maakt en als zijn die z.g.n.m. beestjes wel aanwezig dat ze moeten wel op screenshot zichtbaar zijn ..:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
:D :thumb: denk ook, warmtegolf, gebeurtenissen enz..:D

Maar oke BCMascha ik denkt toch als je screenshot maakt en als zijn die z.g.n.m. beestjes wel aanwezig dat ze moeten wel op screenshot zichtbaar zijn ..:confused:
Kan niet, screenshot maakt sowieso geen foto van wat er op het scherm zit.

@Royonix : heb JIJ soms een zwaar weekend gehad???

:D Ike nee hoezoo ? :D na jah ik had ook last van die warmte enz.. :D ik herhaalde slechts jouw mening i.v.m. BCMascha probleem en zware weekend enz..

Maar kijk even ( als je dat bedoel ? :( ) hoe kan je z.g.n.m. beestjes niet zien ?? als je printscreen maakt ?? dat moet toch kunnen of ??
xppx0k.gif

Je meende het dus serieus........... Een print-screen maakt een digitale afdruk van hetgeen jouw computer náár het beeldscherm stuurt (wat jij aan digitale informatie op je monitor ziet). Hoe moet ik dit verwoorden : de digitale afdruk wordt gemaakt vóórdat de informatie zelfs maar op je monitor komt te staan, d.w.z. de computer 'fotografeert' de digitale informatie net vóór het moment dat deze via het kabeltje naar de monitor wordt gestuurd en slaat deze dan in het geheugen op zodat je de info even later elders of op dezelfde plek weer kan plakken met ctrl-v.

Laatst bewerkt:
:( Ach jonge jonge, waar hebben wij nu over ?? ( dit wat je zei natuurlijk dat ik weet :o )

Is het nu sprake over bepaalden beestjes dat ze daar door monitor (en achter monitor plastic enz.. ) kruipen of niet ?? en oke dan screenshot maken kan je ook met of digitale camera of mobieltje enz..enz..

Hahaha! Echte bugs dus! ;)

:D zware dag vandaag ook :D maar warm is niet ...

Hoe krijgen we dan werkelijk te zien die beestjes op monitor daar ?? :D ach Mascha het is beetje dollen ...snap je dat niet ?:(

Laatst bewerkt:
:shocked: achhh zie dat wel mogelijk is ...:( uuch jej jej hoe komt die daar ?????

:( natuurlijk je kan niet dat schoonmaken om alles eerst uit mekaar te doen en vervolgens netjes opschonen enz.. daarvoor moet je naar deskundige een iemand of service of zoiets dergelijks ...

Met een camera.......?
:D met foto camera bedoelde ik Quando :D

P.S. ALS maar dat soort duizendpoot is .............. jehh dan is bekend dat duizendpoot levensgevaarlijk is ! ! :( en mocht je die mogelijk inderdaad in je dagelijkse omgeving zoiets hebben, dan moet je een melding bij je eigen woningstichting maken .. ! :(

Laatst bewerkt:
Wanneer je eventjes Googled zie je dat hier al vrij veel over geschreven is.

Het zijn onweersbeestjes en er is weinig tegen te doen.
Goede nieuws is dat je na een paar dagen vanzelf verdwijnen.

Om te beginnen niet killen. Dan blijft het lijk achter in je scherm. Als ze erin kunnen, kunnen ze er ook uit, als je ze laat leven.

Bron van die beestjes wegnemen, zorgt er in ieder geval voor dat er geen beestjes zijn. Kijk daar ook eens naar.

@Royonix : ja, een camera, weet je wel, zo'n ding wat je voor je houdt, op een knopje drukt en dat dan een plaatje schiet van hetgeen de lens ziet................ ;) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
@Royonix : ja, een camera, weet je wel, zo'n ding wat je voor je houdt, op een knopje drukt en dat dan een plaatje schiet van hetgeen de lens ziet................ ;):d

:P:P Och is dat camera dan ??
xppx0k.gif
wist echter niet
30t464p.gif
14ub3vc.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan