beetgenomen door een noax en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

theoger

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
viruswaarschuwing gekregen - moest via verkenner naar extra, dan zoeken in bestanden of mappen naar "jdbgmgr.exe" --- natuurlijk zat dat zogezegde virus erin en heb ik het verwijderd maar nu bleek het een noax te zijn en heb ik een bestandje dat voor windows belangrijk is, verwijderd. HOE krijg ik dat zonder XP volledig opnieuw te moeten her-installeren terug ??

hoax ;)

start-uitvoeren-msconfig [enter]
kies> expand en geef het bestand op
je hebt uiteraard de cd nodig

ok, zal maar toegeven dat ik een groentje ben, lukt tot enter maar waar vind ik "expand" ??

Mocht het niet gelukt zijn. Hierbij het beertje.
Dan kun je slapen ;)

Je moet em terugzetten in ../windows/system32

Laatst bewerkt:
Volgens mij zet XP die jdbgmgr.exe zelf terug.
Daarom vinden veel mensen het zo'n hardnekkig :D virus

LOL!! Ik ben em nooit kwijt geweest dus dat heb ik niet gemerkt. Het beertje is al heel wat keertjes gekopieerd door mij voor mensen in nood :D
Dat beest reist wat af!

hebbes, maar waarheen met de beer ?

dank voor het beertje Melisa, kan je nu nog even nakijken in welke map ik het moet uitpakken ? Ps: naast mij maak je trouwens nog een 10-tal anderen weer gelukkig !!

Ja, het is een kettingbeertje :D

Het pad staat hierboven al maar goed. Ik kopieer wel even een brief voor diegenen die er minder vanaf weten:

Als je de mail met het reislustige beertje binnenkrijgt moet je er op rechtsklikken.
Je kiest dan voor opslaan als......
Je ziet allerlei files staan maar waarschijnlijk weet je niet waar je zit. Bovenin zie je een pijltje. Je klikt er net zo lang op totdat je aan de files ziet waar je bent. Anders ga je terug naar de C: (of hoe jullie schijf ook heet)
Dus C:/Windows/System32.
System 32 klik je open en dan zeg je opslaan.

groetjes
attachment.php

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan