jerryleelewis
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 okt 2003
Ziggo verhoogt zijn snelheden met 3 in 1. Komt er via de post een nieuw modem. Gelijk maar de 300 N wireless Router gekocht van Sitecom, via Ziggo.
Heb het tot dusver altijd gedaan met een bedrade router.
Ben inmiddels een groot deel van de dag bezig geweest om de draadloze router te instaleren, dit lukte niet. Terug naar de oorspronkelijke situatie trouwens ook niet en bellen naar de helpdesk kan ook niet omdat dan meteen je telefoon eruit ligt (ja met 1 euro 35 cent gesprekskosten per minuut + 10 eurocent via een prepay mobiel)
Inmiddels heb ik verbinding rechtstreeks op de nieuwe modem.
Ben toch eens gaan kijken naar de specificaties van mijn computer Medion md 8396.
Kom ik er achter dat er geen draadloos internet op zit. Beetje dom,foutje.
Lang verhaal kort te maken.
Vraag wat is een goede dongel die ik kan kopen bij mijn draadloos router om toch verzekerd te kunnen zijn van mijn nieuwe snelheden? Of is het toch verstandig iets anders te doen (netwerkkaart inbouwen?)
Wie heeft er advies?
thnx
Jerry
Heb het tot dusver altijd gedaan met een bedrade router.
Ben inmiddels een groot deel van de dag bezig geweest om de draadloze router te instaleren, dit lukte niet. Terug naar de oorspronkelijke situatie trouwens ook niet en bellen naar de helpdesk kan ook niet omdat dan meteen je telefoon eruit ligt (ja met 1 euro 35 cent gesprekskosten per minuut + 10 eurocent via een prepay mobiel)
Inmiddels heb ik verbinding rechtstreeks op de nieuwe modem.
Ben toch eens gaan kijken naar de specificaties van mijn computer Medion md 8396.
Kom ik er achter dat er geen draadloos internet op zit. Beetje dom,foutje.
Lang verhaal kort te maken.
Vraag wat is een goede dongel die ik kan kopen bij mijn draadloos router om toch verzekerd te kunnen zijn van mijn nieuwe snelheden? Of is het toch verstandig iets anders te doen (netwerkkaart inbouwen?)
Wie heeft er advies?
thnx
Jerry