• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Begin scherm in VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt het bestand als bijlage meezenden in een topic. Lijkt me een stuk handiger en directer.
 
Zie bijlage.
De knop "Begin" kun je ook achterwege laten. In plaats daarvan kun je dan meteen, na met het pijltje een blad gekozen te hebben, naar het betreffende werkblad gaan. Maar omdat je hem zelf geplaatst hebt, heb ik dat maar niet gewijzigd.
 
Laatst bewerkt:
@ CorVerm

Als dat zou werken doe ik dat graag. Maar die functie werkt niet bij mij. Ik heb er ooit 2 bestanden mee geupload. Maar het wil niet meer. Als ik een bestand upload blijft hij uploaden. En als hij na 15 min nog geen 24 kb heeft geupload geef ik het op. En pak ik een alternatief.

Mvg.
 
Met welke code kan ik in dat userform de datum van vandaag en de tijd weergeven??

Mvg.
 
als de datum er niet mag staan doe dan een timeformat door deze te plaatsen
Code:
Label5 = Format(Now(), "hh:mm")
 

Bijlagen

  • Zapatr2011221122(1).xls
    77,5 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
@ CorVerm

Als dat zou werken doe ik dat graag. Maar die functie werkt niet bij mij. Ik heb er ooit 2 bestanden mee geupload. Maar het wil niet meer. Als ik een bestand upload blijft hij uploaden. En als hij na 15 min nog geen 24 kb heeft geupload geef ik het op. En pak ik een alternatief.
Mvg.
In dat geval heb je gelijk. Maar... het zou niet zo moeten dat het uploaden zo lang duurt. In de regel gaat het uploaden razendsnel.

Heb ik dus even niks gezegd. ;)
 
Ik heb de status op opgelost gezet. Bedankt voor jullie hulp :thumb:

Mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan