Begin site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hallo graag zou ik een reactie willen over mijn nieuwen site :

www.Houtenzuid.com of www.Houtenzuid.net

neem geen blad voor de mond.:rolleyes:
gemaakt met microsoft Publisher 2007

op de vraag waarom 2 domein namen? ik had er 1 besteld en door een actie kreeg ik er 1 gratis bij ( bijde voor 1 jaar).

het gaat me eigenlijk alleen maar om wat jullie vinden van de lay-out de pagina inhoud hoeft je van mij niet op te letten allemaal bagger ;).. nu nog dan hes taks niet meer.

Not Found
The requested URL /index_bestanden/--WEBBOT-SELF-- was not found on this server.

Na het invullen van de enquete

Mijn eerste indruk: Leuk ! Niet zo standaard rechthoekig :thumb:

Toch wat tips:

1. Neem een ander lettertype, bijvoorbeeld Verdana. Dit is zo 'korrelig'... kan het niet echt goed uitleggen, maar Verdana leest een stuk lekkerder.

2. Werk de randen af met anti aliasing, nu zijn ze zo hoekig.. niet mooi rond.

3. Als je op een menu item klikt krijg je een soort grijs gespikkelde gradient te zien op dat item > het is niet meer goed leesbaar.

Verder leuk gedaan :thumb:

De indexpagina ziet er heel voortreffelijk uit.

Jammer dan als je verder klikt dat het achtergrond verschilt, ook zou ik de google advertenties rechts verwijderen, ik krijg namelijk een horizontale schuifbalk en dat is voor de bezoekers vervelend.

Mss kan je nog om in de toekomst meer bezoekers te lokken een linkpagina starten en webmaster email of ze jullie link willen toevoegen.

Daarbij is het best één van de 2 domeinnamen te gebruiken in je linkaanvraag mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan