EdjeCageman
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2011
Beste mensen,
Ik wil binnenkort flink wat gaan programmeren, en ben van plan om gewoon een simpele server te gaan draaien waarop een SQL server/Sybase en/of andere tools om m'n database te draaien. Nu vraag ik me af wat aan te raden is aan systeemeisen van het systeem?
Kan ik gewoon de basic systeemeisen draaien?
Het is bedoeld om SQL te leren dus voor de rest niet teveel dingen die gedaan worden. Het is alweer lang geleden dat ik met een server aan de slag ben geweest dus drm de vraag
Ik wil binnenkort flink wat gaan programmeren, en ben van plan om gewoon een simpele server te gaan draaien waarop een SQL server/Sybase en/of andere tools om m'n database te draaien. Nu vraag ik me af wat aan te raden is aan systeemeisen van het systeem?
Kan ik gewoon de basic systeemeisen draaien?
Component Requirement
Processor • Minimum: 1GHz (x86 processor) or 1.4GHz (x64 processor)
• Recommended: 2GHz or faster
Note: An Intel Itanium 2 processor is required for Windows Server 2008 for Itanium-Based Systems
Memory • Minimum: 512MB RAM
• Recommended: 2GB RAM or greater
• Maximum (32-bit systems): 4GB (Standard) or 64GB (Enterprise and Datacenter)
• Maximum (64-bit systems): 32GB (Standard) or 1TB (Enterprise, Datacenter) and 2TB (Itanium-Based Systems)
Available Disk Space • Minimum: 10GB
• Recommended: 40GB or greater
Note: Computers with more than 16GB of RAM will require more disk space for paging, hibernation, and dump files
Drive DVD-ROM drive
Display and Peripherals • Super VGA (800 x 600) or higher-resolution monitor
• Keyboard
• Microsoft Mouse or compatible pointing device
Het is bedoeld om SQL te leren dus voor de rest niet teveel dingen die gedaan worden. Het is alweer lang geleden dat ik met een server aan de slag ben geweest dus drm de vraag