Hallo,
Ik heb een classe: Meetinstrument. (hierin maakt hij een Seriële verbinding.)
In het form (UserInterface) heb ik een methode (_serialPort_DataReceived) welke aangeroepen wordt als ik data binnen krijg. Dit werkt.
Zie code:
BeginInvoke(new EventHandler(DisplayText));
Via bovenstaande code maak ik een nieuwe eventhandler aan. Het probleem is dat deze niet aangeroepen wordt
Code: DisplayText():
Ik heb dit allemaal geprobeerd in het form en dan werkt het, nu heb ik het gekopieerd naar een solution met meerdere classen (meetInstrument, UserInterface...) en nu werkt het niet meer. De methode DisplayText wordt gewoon niet aangeroepen.
Doe ik iets verkeerd?
Bedankt
Ik heb een classe: Meetinstrument. (hierin maakt hij een Seriële verbinding.)
In het form (UserInterface) heb ik een methode (_serialPort_DataReceived) welke aangeroepen wordt als ik data binnen krijg. Dit werkt.
Zie code:
Code:
internal void _serialPort_DataReceived(object sender, SerialDataReceivedEventArgs e)
{
RxString = MeetInstrument._serialPort.ReadExisting();
if (!this.IsHandleCreated)
{
this.CreateHandle();
}
if (this.IsHandleCreated)
{
}
}
private void DisplayText(object sender, EventArgs e)
Via bovenstaande code maak ik een nieuwe eventhandler aan. Het probleem is dat deze niet aangeroepen wordt
Code: DisplayText():
Code:
private void DisplayText(object sender, EventArgs e)
{
//Code
}
Ik heb dit allemaal geprobeerd in het form en dan werkt het, nu heb ik het gekopieerd naar een solution met meerdere classen (meetInstrument, UserInterface...) en nu werkt het niet meer. De methode DisplayText wordt gewoon niet aangeroepen.
Doe ik iets verkeerd?
Bedankt