Beginnen waar ik geeindigd ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertkap

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2002
Bij vele tools, meestal voor het bewerken van het een of ander, wil ik (vaak althans) terug keren op de plaats waar ik laatst was gestopt. Sommige tools doen dit automatisch, andere beginnen in een standaard map. Is er ergens een mogelijkheid om aan te geven: beginnen in laatst gebruikte map? Alvast bedankt!

Kan je misschien iets duidelijker zijn, en een concreet voorbeeld geven? Ik snap niet echt waar je naartoe wilt.

Bijvoorbeeld: voor het maken van labels van CD's maak ik gebruik van NEATO-software. Daarvoor moet ik plaatjes inlezen. Normaal staan deze bij mij altijd in een en dezelfde map. Als ik dan voor de eerste keer vraag: plaatje invoegen, dan komt het met de standaardmap van het product en niet met de plaatjesmap die ik eerder gebruikt heb. Doe ik dit voor een tweede of derde of zoveelste keer, dan doet die dat wel. Sluit ik het programma echter af en start ik het later weer opnieuw, dan begint het programma dus eerst weer in de eigen default map. Ik wil nu graag dat het programma begint waar het de vorige keer geëindigd is, hoe moet ikdat instellen?

Ik denk dat dat gewoon ligt aan het tooltje.. Als het tooltje het niet ondersteunt, is het volgens mij niet mogelijk. Maar ik kan me vergissen.

Ben iig ook benieuwd of het mogelijk is, het is inderdaad best vervelend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan