journeyman
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2006
- Berichten
- 115
Hello,
ik ben mijn eerste stappen in access aan het zetten maar het lukt me echt niet er wijs uit te geraken. voor onze judoclub zou er een databank moeten gemaakt worden die het volgende kan:
adresgegevens van de leden, naam, adres, geboortedatum, aansluitingsdatum, een veld van het soort lidmaatschap (indicatief - 3 mogelijkheden)
nadien zou ik per trimester de leden die vorig jaar in het (bvb) overeenkomende trimester zijn aangesloten een brief willen sturen met betrekking tot het hernieuwen van hun lidgeld/verzekering.
hiervoor zou ik gegevens uit de access databank willen importeren in word (via een mail merge)
kan er iemand mij aub op weg helpen?
alvast bedankt
een echte newbie
ik ben mijn eerste stappen in access aan het zetten maar het lukt me echt niet er wijs uit te geraken. voor onze judoclub zou er een databank moeten gemaakt worden die het volgende kan:
adresgegevens van de leden, naam, adres, geboortedatum, aansluitingsdatum, een veld van het soort lidmaatschap (indicatief - 3 mogelijkheden)
nadien zou ik per trimester de leden die vorig jaar in het (bvb) overeenkomende trimester zijn aangesloten een brief willen sturen met betrekking tot het hernieuwen van hun lidgeld/verzekering.
hiervoor zou ik gegevens uit de access databank willen importeren in word (via een mail merge)
kan er iemand mij aub op weg helpen?
alvast bedankt
een echte newbie